عضو هیات مدیره انجمن حسابداری یزد گفت: انجمن حسابداری یزد با هدف گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی حسابداری به کوشش جمعی از کارشناسان و حسابداران و فعالان این حرفه تشکیل شد.
کد خبر: ۳۴۰۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳ 09 December 2016

به گزارش تابناک یزد،محمود معین‌الدین  به تشریح برنامه‌ها و فعالیت‌های این انجمن پرداخت و اظهار داشت: این انجمن به دنبال گسترش و پیشبرد همچنین ارتقای علمی حسابداری و توسعه کیفی متخصصان تشکیل شده و اهداف کلانی را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه انجمن بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در این زمینه را نیز در دستور کار خود قرار داده است، ادامه داد: انجمن آمادگی دارد تا براساس ساختار خود در زمینه رفع مشکلات صنعت و صنعتگران خدماتی را ارائه کند.

عضو هیأت مدیره انجمن حسابداری یزد با اشاره به مشکلات بدنه تولید و صنعت در استان که منجر به کاهش درآمدها شده است، بیان داشت: ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و فنی به صنایع، مدیریت صحیح هزینه‌ها، اعمال کنترل‌های بودجه‌ای و بهبود بهره‌وری برای ارتقای کارآیی و اثر بخشی فعالیت‌ها کمک مؤثری داشته باشد.

وی با اشاره به تأثیر مشکلات متعدد بر تولید و اقتصاد گفت: کاهش درآمدهای نفتی و کاهش مخارج دولت و به تبع آن کاهش تقاضا، رشد نامتقارن صنایع از جمله صنعت ساختمان، کنترل تورم و حذف سودهای تورمی که در گذشته به عنوان سود قلمداد می‌شدند همچنین تشدید مانیتورینگ بانکی و مالیاتی و... ناشی از مشکلات پیش‌آمده است که انجمن برای رفع این مشکلات آمادگی دارد خدماتی را ارائه کند.

معین‌الدین اضافه کرد: توسعه و بسط مفهوم سواد مالی در جامعه به عنوان یک هدف عام، ارائه آموزش‌های حرفه‌ای در حوزه‌های تامین مالی،حسابداری مدیریت، سامانه‌های مالی و...، جانمایی شغلی مناسب برای حسابداران، حکمیت در قراردادهای حسابداری، صدور کارت شناسایی معتبر برای اعضا، حضور فعال و موثر در تشکیلات و مجامع استانی و تلاش برای رفع مشکلات صنعت، برگزاری مداوم همایش‌های علمی و تلاش برای مصوب شدن مجله علمی از جمله این خدمات است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار