کد خبر: ۳۴۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 08 December 2016
 در مانور مبارزه با آتش و حوادث ایمنی حین مبارزه که بوسیله مدیریت کارخانه سیمان و برای سنجش توانایی های گروههای ایمنی و آتش نشانان و پرسنل انجام شد افزون بر 50 نفر بصورت غیر مترقبه به سمت محل حادثه شتافتند و در همان ساعت اولیه با بریدن نفس های حریق و نجات مصدومین ٬توانایی خود را در مقابله با هر حادثه ای به رخ کشیدند .
عباسعلی معینیان مدیرعامل کارخانه سیمان و طراح این مانور ٬ تلاش همکاران این مجموعه را در مهار آتش و نجات مصدوم ستود و ضمن قدردانتی از همگان خواست ضمن حفظ خونسردی خود و اطرافیان به مقابله با حوادث اینچنینی بشتابند.
این مانور در محل شرکت گروه صنعتی و معدنی سیمان تجارت شهرستان مهریز با حضور فعال مدیران ٬ کارشناسان ٬ پرسنل و کادر ایمنی و بهداشت آن بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته انجام شد .
این واحد تولیدی ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 80 هزار تن محصول میانی کلینکر و یک میلیون و 35 هزار تن سیمان را داراست و محصول تولیدی خود را علاوه بر مصرف داخلی در استان‌های مختلف، به کشورهای افغانستان، پاکستان و سایر کشورها صادر می‌کند.
در این واحد تولیدی با احتساب نیروهای پیمانکاری، برای 375 نیرو به طور مستقیم و بالغ بر 3 هزار نیرو به طور غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار