کد خبر: ۳۳۹۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 07 December 2016
به گزارش تابناک یزد،در نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه استان یزد، اساتید برتر حوزوی شاهد و ایثارگر استان یزد معرفی شدند.

نخستین جلسه ستاد شاهد و ایثارگر حوزه علمیه استان یزد، امروز با حضور مدیر حوزه علمیه استان یزد و مدیر کل بنیاد شهید یزد در ساختمان این مرکز برگزار شد.

در ابتدای جلسه کلیاتی از مسائل حوزوی و دانشجویی مطرح و بر اهمیت ستادهای شاهد و نقش موثر آنها در رشد و تعالی طلاب شاهد تاکید شد و مقرر گردید تا تقویم اجرایی جلسات ستاد شاهد و ایثارگر به صورت هر ترم تنظیم شود.

همچنین در این جلسه «جمع آوری آمار طلاب شاهد و ایثارگر در سطح استان تا پایان ماه جاری»،«جمع بندی و نهایی کردن آمار شهدای طلبه و روحانی استان از طریق مراکز حوزوی استان»،«دعوت از مدیریت حوزه خواهران به عنوان عضو ستاد برای جلسه آینده»،«تهیه و ارسال فرم استعلام وضعیت از طلاب بصورت مشترک بین بنیاد شهید و حوزه علمیه به شهرستان ها»،«برگزاری جلسات ستاد شاهد بصورت فصلی با هماهنگی قبلی»،«حضور روحانیون در مدارس شاهد به منظور جذب طلبه»، «تهیه راهکارهای عملی برای جذب طلبه برای جلسه آتی»، «انتخاب حجت الاسلام محمد علیزاده به عنوان عضو جانباز ستاد شاهد و حجت الاسلام محمد حسین رشیدی به عنوان عضو فرزند شهید»به عنوان مصوبات به ثبت رسید.

همچنین در این جلسه آیت الله محمد رضا ناصری، حجج الاسلام والمسلمین محمود علیزاده و علی برهان به عنوان اساتید برجسته حوزه و شاهد و ایثارگر استان یزد انتخاب شدند.

حوزه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار