فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به تمدید تحریم‌های ایران از سوی آمریکا گفت: هدف آمریکا از تمدید تحریم‌ها دو قطبی کردن ایران است.
کد خبر: ۳۳۹۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 07 December 2016

به گزارش تابناک یزد،سردار اکبر فتوحی در یادواره شهدای مدافع حرم با گرامیداشت روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان جمهوری اسلامی ایران در این روز در بین دانشگاه‌های کشور رتبه و مقام هادی که برگرفته از قرآن مجید، عترت و ولایت است را به دست آورده‌اند.

وی ادامه داد: نگاه خانواده شهدا همانند شهدای صدر اسلام که نگاهشان به پیامبر و امام زمانشان بوده است، به ولایت و امام زمانشان است؛ بسیجیان نیز نگاهشان به ولایت است و به دو امانت پیامبر اکرم(ص)، قرآن و عترت، عمل می‌کنند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در بخشی از سخنان خود با اشاره به بدعهدی آمریکا و اقدام به تمدید تحریم‌ها خاطر نشان کرد: هدف آمریکا از تمدید تحریم‌ها، دو قطبی کردن جمهوری اسلامی ایران است و نباید فراموش کرد ملت ما در سال 1357 حکومت 2500 ساله‌ای را شکست داد و امروز نیز ملت ما صاحب حماسه 9 دی است.

وی با تاکید بر ولایت فقیه افزود: مسئولان کشور ما از فرهنگ، هنر و اقتصاد آمریکایی‌ها تبعیت نکنند و تنها راه پایداری کشور اطاعت ولایت فقیه است و این اطاعت نیز فصلی نباید باشد.

سردار فتوحی با اشاره به احادیث و قرائت آیاتی از کلام الله مجید عنوان کرد: مرز اسلام مسلمانی است اما بعضی‌ها دائما شبهاتی را بیان می‌کنند که چرا جوانان ما از مردم کشور دیگری دفاع می‌کنند این در حالی است که اسلام، کشور و مردم منطقه دیگر را از هم جدا نمی‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار