معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: اساسنامه انجمن حسابداری بخش دولتی و عمومی در حال تدوین است و پس از انجام مراحل ثبت قانونی، فعالیت خود را شروع خواهد کرد.
کد خبر: ۳۳۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 06 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سعید نورایمانی  در مراسم بزرگداشت روز حسابدار در این اداره کل با اشاره به نقش و جایگاه حسابداران در بخش اقتصاد و شفاف سازی مسائل مالی اظهار کرد: حسابداری به تجزیه و تحلیل درآمد و هزینه کمک شایانی می کند؛ از این رو نقش آن در اقتصاد و درآمد برجسته است.
وی افزود: فعالیت حسابداری بخش دولتی بسیار گسترده است و در صورتی که فعال شود می تواند به بخش حسابداری غیر دولتی، خدمات ارزنده ای ارائه دهد.
معاون نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین نقش حسابداری را در شفاف سازی اطلاعات مالی یادآور شد و گفت: پایه اقتصاد امروز جامعه علم حسابداری است.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در این مراسم با گرامی داشت روز حسابدار گفت: حسابداران نقش بسزایی در توسعه اقتصادی کشور دارند و چنانچه توجه جدی به نقش آنها صورت گیرد می‌توان در حل بسیاری از مشکلات اقتصادی از صاحب نظران این حرفه بهره جست.
مجید کرباسی افزود: ما به عنوان یکی از متولیان حسابداری باید بکوشیم جایگاه این رشته از اقتصاد را ارتقاء بخشیم و برای اعتلای آن تلاش کنیم؛ لذا بر آن شدیم تا به مناسبت روز حسابدار مراسمی برگزار کنیم.
در این مراسم با اهدای هدایایی از حسابداران استان یزد تجلیل به عمل آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار