کد خبر: ۳۳۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۸ 06 December 2016
به گزارش تابناک یزد، در مراسمی با حضور مسئولان استانی و جمعی از واقفان، وقف یاوران، خادمان اربعین حسینی و واقفان برتر یزد تجلیل شدند.
 آیین تجلیل از وقف یاوران استان یزد همزمان با هشتمین روز از دهه وقف، و با حضور جمعی از مسئولان و واقفان استان یزد در سالن اجتماعات امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد.

محمدرضا شایق استاد علوم دینی و قرآنی دانشگاه‌های یزد در این مراسم با تشبیه دنیا به یک مسافرت با قطار، اظهار داشت: دنیا همانند قطاری است که ما برای رسیدن به یک مقصد خاص سوار آن می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: همانطوری که ما در دنیا سعی می‌کنیم زندگی راحتی برای خود فراهم کنیم، در این سفر هم سعی می‌کنیم که قطار خوبی را برای مسیر انتخاب کنیم که از سختی ما کاسته شود.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: با این وجود به هیچ عنوان اقدام به تعویض فرش داخل کوپه قطار و تعویض رویه تختهای قطار نمی‌کنیم، در دنیا هم نباید دلبستگی ما به دنیا به گونه‌ای باشد که نتوانیم از آن رها شویم.

شایق بیان کرد: دنیای هر کسی زمانی به پایان می‌رسد و چه بهتر  است که بخشی از اموال خود را در زمانی که در حال زندگی هستیم،

در این مراسم، از حجت الاسلام رضا خانی، سید حسین حسینی دوست، مرجان فتح زاده، علی شاکر، محمد برخورداری، علیرضا رجبی، علیرضا حقیر ابراهیم آبادی، سیدجلال میرزا بابایی و علی محمد دهقانی به عنوان واقفان برتر تجلیل به عمل آمد.

محمدعلی عبداللهی، علیجان منتظری، محمد مهدی انصاری، حسین نیکخواه، هادی وارسته، حجت الاسلام حسین حاتمی، سیدمهدی میری صالح آباد، محمد صادقی، غلامرضا زارع، علی اصغر یزدانی، مهدی شمسی، حسن ایزدی، محمد مهدی خواجه پور، محمود رفیعیان احمد فخرالدینی، مرتضی جلیلی، محمد خاکساری، محمدحسن خامسی، احمد قافی، علی محمد ماکویی، محمد حسن برجیان و علی محمد مشکاتیان هم در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار