آمار فروش در طرح پاییزه کتاب:
در حالی که تنها ۹ روز از طرح «پاییزه کتاب» فرصت باقی مانده، ۴۳۵هزار و ۵۷ نسخه کتاب به فروش رسیده که در مقایسه با طرح «تابستانه کتاب» افزایش قابل توجهی داشته است.
کد خبر: ۳۳۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 05 December 2016

به گزارش تابناک یزد،این کتاب‌ها از سوی ۱۶۹ هزار و ۷۱ نفر خریداری شده است. در این طرح، استان تهران با ۱۱۸ کتاب‌فروشی توانست با بیش از ۸۰ هزار نسخه کتاب، رتبه اول پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس کتاب را به خود اختصاص دهد.

استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان، گیلان، قم، آذربایجان شرقی، فارس، مازندران و یزد تاکنون از بین ۳۱ استان مشارکت‌کننده در این طرح، جزو ۱۰ استان پر فروش بر اساس کتاب شناخته شده‌اند.

همچنین کتاب‌فروشی‌های «رشد» اهواز، «فرازمند رشت»، «شهر کتاب مشهد»، «کتاب آبان» مشهد، «نمایشگاه کتاب کودک» تهران، «کتاب رشد (شعبه نادری) اهواز، «نمایشگاه و فروشگاه کتاب محام» اهواز، «کتاب شهر» کرمانشاه، «شهر کتاب ساری» و «پردیس کتاب» مشهد تاکنون پرفروش‌ترین کتاب‌فروشی‌ها بر اساس کتاب هستند.

کتاب‌های «من پیش از تو»، «پس از تو» و «یک بعلاوه یک» هر سه از انتشارات آموت، «ملت عشق» انتشارات ققنوس، «بیشعوری» انتشارات تیسا، «جزء از کل»، «بهترین شکل ممکن» و «هنر شفاف اندیشیدن» هر سه از انتشارات چشمه در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌ها در طرح پاییزه کتاب هستند.

طرح «پاییزه کتاب» در بازه زمانی یک‌ماهه ۲۴ آبان تا ۲۴ آذر  سال جاری در کتاب‌فروشی‌های عضو  این طرح اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار