کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای یزد گفت: هوای یزد طی سه روز آینده سردتر می‌شود و به 4- درجه می‌رسد.
کد خبر: ۳۳۳۱۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹ 23 November 2016

به گزارش تابناک یزد،سیدعباس میرحسینی اظهار داشت: دمای هوای استان یزد در حال حاضر به طور میانگین در سراسر استان دو درجه سانتیگراد است اما امشب در مناطق کوهستانی دمای هوا به 2- درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید.

وی عنوان کرد: فردا نیز هوای یزد کمی تا قسمتی ابری همراه با کاهش دما است و در گرمترین ساعات به 9 درجه و در سردترین ساعات به 1- درجه سانتیگراد می‌رسد.

میرحسینی خاطرنشان کرد: هوای یزد در روزهای پنج‌شنبه و جمعه باز هم سردتر می‌شود به نحوی که در روز پنج‌شنبه دمای هوا به 3- درجه و در روز جمعه به 4- درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس پیش‌بینی وضعیت هوای یزد عنوان کرد: وضعیت جوی نیز در روزهای یاد شده ابری تا نیمه ابری همراه با کاهش دما خواهد بود.

وی، رطوبت نسبی هوا را نیز 25 درصد اعلام کرد و افزود: طی روزهای اخیر بارندگی در شهر یزد رخ نداده و بر اساس نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز آینده حداقل در مرکز استان بارش برف یا باران نخواهیم داشت.

میرحسینی با اشاره به کاهش یک‌باره دمای هوا طی روزهای آینده از کشاورزان، باغداران و گلخانه‌داران خواست: تمهیدات لازم را برای جلوگیری از وارد آمدن آسیب به درختان و محصولات خود بیاندیشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
ای مسوولین لطفا با باروری ابرها مارا از خشکسالی نجات دهید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار