شرکت مسافربری که اتوبوس حادثه سقوط زائران یزدی به دره‌ای در اقلید از آن اعزام شده بود، به طور دائم لغو امتیاز شد.
کد خبر: ۳۲۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸ 16 November 2016

به گزارش تابناک یزد،در حادثه رانندگی که 18 آبان‌ماه به وقوع پیوست و در اثر آن 29 زائر یزدی کشته و 18 نفر زخمی شدند، راننده اتوبوس، شرکت مسافربری و مسئول اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای اقلید مقصر شناخته شدند.

بر اساس اعلام جانشین رئیس پلیس راهور ناجا، شرکت مسافربری همسفر یزد به عنوان یکی از مقصران این حادثه به طور دائم لغو امتیاز شد.

مدیرعامل این شرکت به دلیل صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد صلاحیت قانونی یکی از مقصران این حادثه شناخته شد.

راننده نیز به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه یکی دیگر از مقصران شناخته شد و مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقلید به خاطر عدم نصب حفاظ ایمنی در پرتگاه نیز دیگر مقصر این حادثه است.

تعدادی از مجروحان این حادثه هنوز در بیمارستان بستری هستند و 29 زائر فوت شده نیز در شهرستان‌های مختلف استان یزد به خاک سپرده شدند.

به گزارش فارس،مدیریت بحران استان یزد نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرده خانواده‌ درجه یک مصدومان این حادثه با در دست داشتن مدارک شناسایی برای تحویل گرفتن وسایل متوفیان و مصدومان حادثه به کلانتری 15 یزد مراجعه کنند.

کلانتری 15 یزد در فلکه دوم آزادشهر واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نبوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
دلیل صدور صورت وضعیت برای راننده فاقد صلاحیت قانونی که عنوان شده از چه بابت بوده که عنوان نمودید چرا در خبر ذکر نشده ؟ معتاد بوده_ شمر خمری بوده _؟؟؟؟؟؟ چه بوده؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار