روزنامه محلی پیمان یزد در مطلبی با عنوان 'ساکت کردن منتقدان اوج بی هنری است' به قلم علی محمد قادریان به موضوع ورود اشتباهی یک مدیر به فوتبال یزد پرداخته است.
کد خبر: ۳۱۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 24 October 2016
به گزارش تابناک یزد،در این مطلب آمده است: رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد یزد که طی دو سال گذشته عملکرد ضعیفی در قبال تیم فولاد داشته پس از مدتها روی خط تلفنی برنامه با ورزش شبکه تابان(شبکه استان یزد) آمد و هویت خود را در برابر منتقدانش که فوتبال و مشکلات آن را با خون و پوست خود به خوبی حس می کنند و هیچ دغدغه ای غیر از سربلندی و اوج گیری فوتبال استان یزد ندارند، نشان داد.
علی نافعی که در گفت و گو با یک خبرگزاری تازه تاسیس هر چه دل تنگش خواسته بود به زبان رانده وکاملا یک طرفه به قاضی رفته بود در جواب امیدحسین مرشدی مجری برنامه با ورزش که از وی پرسید به چه دلیل منتقدان خود را ناآگاه و کوته فکر خطاب کرده است؟ در حالی که هیچ بهره وری مالی از تیم فولاد ندارند؛ حسابی از کوره در رفت و با لحن تند گفت: شما و دوستانتان به دنبال تخریب تیم فولاد یزد و فوتبال هستید که مجری برنامه به نافعی گفت: برای شما که خود را رئیس هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه می دانید اما ادب را رعایت نمی کنید متاسفم و مردم بهترین قاضی هستند.
نافعی که اعصابش بهم ریخته بود و قال وداد می کرد؟! و مشخص بود کنترل خود را از دست داده است وقتی مجری درباره لیستی که به موسوی بیوکی ارائه داده و اینکه مبلغ قراردادش در یک فصل به اندازه حقوق بیش از 10 سال از منتقدینش در رسانه ها می باشد سکوت اختیار کرد و پس از لحظه ای مکث اعلام کرد دیگر خسته شده و تا اواخر هفته جاری از سمت خود کناره گیری می کند.
اما در مورد مصاحبه نافعی که هر چه خواسته به منتقدان رسانه ای نسبت داده عرض می کنیم؛ در همه جای جهان فوتبال در نزد مردم محبوب است و مسئولان و دست اندرکارانش به شدت زیر ذره بین قرار دارند و عملکردشان در حوزه مدیریت به صورت ریز و موشکافانه در بوته نقد قرار می گیرد و نقدکنندگان منصف هم نه غرضی دارند و نه دشمنی با آن مسئول و مدیر، بلکه هدف و قصدشان کمک و بهترسازی می باشد.
در نقطه مقابل، نقدپذیری مدیر نشان از شهامت او دارد و اگر آن مدیر غم پست و نان و منافع نداشته باشد و منطقی به نقدکنندگانش نگاه کند هرگز و تحت هیچ شرایطی حاضر نخواهد شد آنان را متهم به دشمنان قسم خورده برای نابودی فوتبال یزد و دادن خوراک های کذب به هواداران یزدی بنماید؟! .
باید پذیرفت حمله به رسانه ها برای توجیه کردن ضعف های آشکار در کاری که توان اداره آن را ندارد اوج بی هنری آن مدیر را تداعی می کند و ساکت کردن منتقدان با این حربه منسوخ شده و نمی تواند چاره کار باشد!!
فوتبال و مدیریت بر آن توان اجرایی خودش را دارد و یک ویترین بزرگ اجتماعی با گرایش های مشخص مدیریتی کاربلد است که هرکسی نباید به آن ورود کند و شما آن را نادیده گرفتی؟!
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار