کد خبر: ۳۱۶۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱ 24 October 2016
به گزارش تابناک یزد،معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد با بیان این که عملیات بهسازی معابر شهر در دستور کار جدی شهرداری یزد است، گفت: به زودی عملیات کفسازی و پیاده روسازی خیابان قیام آغاز می شود.
"محمدرسول طهماسبی" با اشاره به ضرورت هماهنگی دستگاه های مختلف در راستای ارائه خدمات بهتر به مردم، ‌اظهار کرد: به زودی عملیات کفسازی مسیر سواره و پیاده روهای خیابان قیام آغاز می شود.

وی گفت: از شرکت‌های حفاری خواسته شده تا با تمهیدات لازم میزان خسارت‌های احتمالی به تأسیسات خیابان قیام را حذف و یا کاهش دهند.

طهماسبی افزود: طی نامه‌ای به شرکت‌های توزیع برق، برق منطقه‌ای، آب و فاضلاب، مجری طرح فاضلاب شهری، شرکت مخابرات و شرکت گاز استان، در مورد وضعیت تأسیسات و تجهیزات خیابان قیام یادآور شده که شهرداری در نظر دارد عملیات کفسازی مسیر سواره رو و پیاده روهای خیابان قیام را به زودی آغاز نماید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: شرکت‌های مربوطه تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از وارد شدن خسارت به تأسیسات موجود و همچنین عدم تخریب کفسازی و بدنه سازی پس از اجرای پروژه فراهم سازند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در حین اجرای پروژه خیابان قیام و پس از تکمیل آن به مدت 10 سال هیچگونه مجوز حفاری صادر نمی‌شود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار