کد خبر: ۳۱۶۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 24 October 2016
به گزارش تابناک یزد، قائم مقام اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن استان یزد با اشاره به روند خوب اجرای سرشماری در استان یزد گفت: ۳۲۲ آمارگیر کار ثبت اطلاعات خانوارها در مناطق شهری و روستایی یزد را انجام می‌دهند.

 محمدحمید فخرالدین در دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد با اشاره به روند خوب اجرای طرح سرشماری در استان یزد اظهار داشت: ۳۲۲ آمارگیر با مراجعه به درب منازل مردم، کار ثبت اطلاعات خانوارهای یزدی را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: ستاد سرشماری استان یزد نظارت کافی را بر عملکرد آمارگیران و نحوه فعالیت آنها انجام می‌دهد و همه تلاش خود را برای جمع‌آوری آمار صحیح به کار گرفته ایم.

فخرالدین تاکید کرد: اراده استان، جمع آوری آمار صحیح از مناطق شهری و روستایی است و از این مهم عدول نخواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم نظارت بر عملکرد آمارگیران و جمع آوری اطلاعات و آمار صحیح اظهار داشت: آمار جمع آوری شده در قالب این طرح، تا پنج سال مبنای همه برنامه ریزیهای استان خواهد بود بنابراین باید با دقت کافی انجام شود.

محمدعلی طالبی همچنین خواستار همکاری بیش از پیش فرمانداران و دهیاران با ماموران آمارگیر و ستاد سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ استان یزد برای جمع آوری آمار از مناطق مختلف شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار