رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزدگفت:با پایان یافتن مهلت 28 روزه سرشماری عمومی نفوس و مسکن به شیوه اینترنتی، استان یزد توانست با تحقق 162 درصدی هدف از قبل پیش بینی شده، در بین استانهای با رتبه عالی قرار گیرد.
کد خبر: ۳۱۶۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹ 24 October 2016
به گزارش تابناک یزد،حمید رضا  نصیری زاده طی گفتگویی با تابناک یزد اعلام کرد:  197 هزار خانوار، جمعیتی معادل 648 هزار نفر و 57.8 درصد جمعیت استان در این طرح مشارکت کردند.
مدیر اجرای سرشماری استان یزدافزود:شهرستان های بهاباد، تفت، ابرکوه، مهریز، خاتم، اشکذر، بافق، اردکان، میبد و یزد به ترتیب در رده های اول تا دهم قرار گفتند.
وی گفت:بهاباد با 100 درصد و یزد با 48.8 درصد بیشترین و کمترین مشارکت را داشتند.
به گفته وی، همزمان با سرشماری اینترنتی، 320 مامور از روز چهارشنبه 95/7/28 کار مراجعه حضوری به منازل مردم را آغاز کرده اند.
مدیر اجرای سرشماری استان یزدادامه داد:  از روز اول آبان ماه به مدت یک هفته، امکان اصلاح اطلاعات خانوارها و بازیابی کدآماری آنان برای یکبار فراهم شده است.
نصیری زاده تصریح کرد: ماموران کار خود را بدون تعطیلی تا 28 آبان ماه ادامه خواهند داد.
وی گفت: این انتظار از خانوارها وجود دارد تا کدآماری 12 رقمی خود را پس از ثبت نام در سامانه دریافت نموده اند، در دسترس قرار دهند و هنگام مراجعه ماموران، به آنان تحویل دهند.
وی در پایان گفت: خانوارهایی که هنگام مراجعه مامور، در منزل حضور ندارند، با استفاده از کد خانوار غایب که مامور به درب منازل الصاق می کنند، می توانند به سامانه سرشماری 95 وارد شوند و بطور اینترنتی ثبت نام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار