فرماندار بافق اراضی ملی را متعلق به همه مردم دانست و بر حفاظت و پاسداری آنها تاکید کرد.
کد خبر: ۳۱۶۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 23 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سید مهدی طلایی مقدم  درجلسه شورای حفاظت از حقوق بیت المال و اراضی ملی که با حضور اعضا برگزار شد، همراهی و تعامل بین قوای اجرایی، قضایی و دستگاههای امنیتی را مناسب ارزیابی کرد و افزود: این همفکری و همکاری دلیل موفقیت و عملکرد مثبت شورای حفاظت شهرستان بافق در عرصه حفاظت از حقوق بیت المال شده است.
فرماندار بافق گفت :شورای حفاظت از اراضی ملی، اصلی ترین وظیفه اش حفظ منابع ملی و پاسداری از اراضی دولتی و حق و حقوق بیت المال است.
وی افزود: در این راستا، اعضای این شورا و مسوولان مربوطه باید متخلفین را شناسایی و هر کجا تخلفی یا تجاوز در رابطه با اراضی ملی و دولتی صورت گرفته است ضمن هشدار اولیه به متجاوزین، آنها را به مراجع قضایی معرفی و برابر قانون با آنان برخورد می شود.
طلائی مقدم تاکید کرد: افراد و شهروندان در زمان معاملات املاک و اراضی، ابتدا از ادارات ثبت اسناد و املاک ،جهاد کشاورزی و بخشداری استعلام کنند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشوند.
به گزارش ایرنا، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق اوایل امسال اعلام کرد در سال گذشته افزون بر 20 هزار متر مربع اراضی ملی از متصرفان باز پس گرفته شده و به ساخت مسکن نیاز مندان اختصاص یافته است.
بافق با 40 هزار نفر و حدود 17 هزار کیلومتر مربع وسعت در فاصله 110 کیلومتری یزد در منطقه کویری واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار