کارناوال ملی سلامت، صبح روز یکشنبه وارد یزد شد و در بدو ورود مورد استبقبال مسئولان این استان قرار گرفت.
کد خبر: ۳۱۶۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱ 23 October 2016
به گزارش تابناک یزد،کارناوال ملی سلامت به منظور اطلاع رسانی در زمینه بیماری ایدز و ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه، سفر خود را دیروز /شنبه/ از کرمان آغاز و با عبور از رفسنجان، یزد، اصفهان ، کاشان و قم، وارد تهران می شود.
کارناوال سلامت، گروهی متشکل از هنرمندان و ورزشکاران است که در طول مسیر خود با اجرای برنامه تئاتر خیابانی در شهرهای مختلف در زمینه پیشگیری از بیماری ایدز اطلاع رسانی می کند.
نشست با مسوولان استان در محل استانداری یزد ، اجرای دو نمایش خیابانی پیرامون ایدز در دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و پارک بزرگ شهر از برنامه های این کارناوال در استان یزد است.
کارناوال یاد شده در نظر دارد روز جمعه هفتم آبان در پردیس پارک ملت تهران، در همایش خانواده، کودکان، هنر و اچ آی وی، به اجرای نمایش بپردازد.
همچنین اعضای کارناوال در مراسم رونمایی از پوستر فراخوان دومین جشنواره ملی تئاتر روبان قرمز در تهران حضور خواهند یافت.
گروه کارناوال سلامت همچنین با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر این وزارتخانه، رئیس اداره کنترل بیماری ایدز وزارت بهداشت و دبیر شورای هماهنگی مواد مخدر کشور ملاقات خواهند کرد.
این کارناوال، متشکل از 10 دوچرخه سوار از روز گذشته برنامه های خود را از شهرستان رفسنجان آغاز کرده است .
موسسه پیشگیری از آسیب های اجتماعی نبض هلیل و دفتر تئاتر خیابانی کرمان، با هدف اطلاع رسانی با موضوع آموزش و فرهنگ سازی پیشگیری از ایدز در قالب تئاتر خیابانی در مدارس و پارک ها اقدام به راه اندازی کارناوال ملی سلامت کرده تا بتواند خدمتی در زمینه ارتقاء سلامت جامعه انجام دهد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار