قطار مسافربری مسیر یزد - تهران در معرض تغییرات قریب‌الوقوعی قرار دارد که موجب نگرانی برخی مسافران دائم این مسیر شده است.
کد خبر: ۳۱۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳ 23 October 2016

به گزارش تابناک یزد،از سوی راه آهن جمهوری اسلامی ایران رجا، قرار است به دلایل نامعلوم قطار سریع‌السیر یزد یا همان قطار پردیس با قطاری جدید جایگزین شود، که نه تنها سریع‌السیر نیست بلکه دو ساعت نیز نسبت به قطار فعلی مدت زمان طی مسیر را طولانی‌تر خواهد کرد.

در همین حال معاون عمرانی استانداری طی یاداشتی در اینستاگرام خود نوشت:بعد از تحریم و در دوره پسابرجام، قطعات برای نوسازی قطارها تازه به کشور رسیده است.

سید حسینی نوشته است:به نوبت در مسیر قطارها برای اورهال شدن از مسیر خارج و برای تعمیرات به محل تعمیر می رود واز اول ابان تا اول دی نوبت یزد است ،ضمن اینکه در همین زمان قطعه ای از ریل مسیر هم تعمیر می شود.

به گته وی،مردم بخوبی به یاد دارند آتش گرفتن و خرابی های مکرر قطارها وسط مسیر چقدر زیاد بود که به دلیل نبود قطعات تحریمی بود.

سید حسینی در پایان متذکر شده است که بحمدلله با رفع تحریم ها این مشکل در حال حل شدن است و به زودی قطارها با امکانات و ایمنی بالاتری به مردم یزد خدمت خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار