رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: برنامه محوری ، تحول گرایی و بهره گیری از نظرها و تجربیات تمام دلسوزان و پیشکسوتان برای توسعه و تعالی فوتبال این استان یک ضرورت است.
کد خبر: ۳۱۶۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 23 October 2016
به گزارش تابناک یزد،عبدالرضا دستا در جمع اعضای هیات فوتبال استان یزد با قدردانی از هیات های گذشته و فعالیت های خوبی که علیرغم مشکلات، انجام گرفته بر بررسی دقیق و آسیب شناسی مسائل و تعیین اولویت ها در هیات جدید تاکید و افزود: انتظار جامعه و مردم و علاقمندان از فوتبال یزد زیاد است و یک حق طبیعی است .
وی ادامه داد: در هیات های گذشته برای توسعه فوتبال استان زحمت های زیادی کشیده شده ولی هر کسی ، تیمی و هیاتی بر اساس شرایط و امکانات دارای روش و برنامه های مخصوص خود است که باید اعمال کند.
رئیس هیات فوتبال استان یزد تاکید کرد: برای موفقیت و رسیدن به جایگاه حقیقی فوتبال یزد در سطح کشور بدون شک به برنامه ریزی دقیق ، مدون و علمی با در نظر گرفتن شرایط ، همراهی و همدلی جامعه زیر پوشش نیاز مبرم است.
دستا گفت: دست خود را برای هرگونه همکاری و همراهی به سوی افراد در عرصه های مختلف و بخصوص پیشکسوتان و کسانی که مایل به همکاری و همراهی در این امر مهم هستند دراز می کنیم .
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: بدون شک یک فرد یا یک تیم نمی تواند برای رسیدن فوتبال یزد به جایگاه مناسب اقدام کند و امیدواریم همه به میدان بیایند و هیات فوتبال را در انجام بهتر وظایف خطیر خود یاری دهند.
دستا گفت: هدف ما و اعضا باید قله و جایگاه رفیع فوتبال استان یزد در سطح کشور و در میان استان ها باشد که خوشبختانه در این زمینه ثابت شده که ظرفیت های بسیار خوبی در یزد وجود دارد.
این مسئول گفت: اگر قله را همواره در فوتبال استان یزد در نظر بگیریم بدون شک در دامنه هم قرار داریم و این یک راهبرد مهم محسوب می شود که باید همواره مدنظرمان باشد که قطعا به آن خواهیم رسید.
دستا گفت:باید آستانه تحمل ها را بالا برد ، همدلی را بیش از گذشته محقق کرد و با صداقت ، صمیمیت و صبوری برنامه ها و طرح ها را به پیش برد که اگر این ها اجرایی شود شاهد تحول و موفقیت در فوتبال یزد خواهیم بود .
در این جلسه رئیس سابق هیات فوتبال استان یزد ضمن ارائه گزارش و تبریک انتخاب عبدالرضا دستا از اعضا خواست تا نسبت به همراهی و همکاری با وی را با جدیت انجام دهند .
همچنین تعدادی از حاضران به طرح نظرهای خود پرداختند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار