کد خبر: ۳۱۶۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ 23 October 2016
به گزارش تابناک یزد،نخستین شب شعر سپید  با حضور شاعران روشندل استان يزد و به همت بخش نابینایان کتابخانه‌ عمومی امام علی(ع) یزد برگزار شد.
"سمانه فتاحی" مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی امام علی(ع) با قدردانی از حضور شاعران و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات، بیان كرد: این شب شعر به همت بخش نابینایان، همراهی سایر پرسنل کتابخانه و مساعدت‌های جامعه نابینایان شهرستان یزد و در راستای تشویق شاعران جوان و معرفی آنها به جامعه ادبی برگزار شده است.

وی با بیان این که زیبایی کلام در اثربخشی آن نقش به سزایی دارد، گفت: شعر هرچند کوتاه می‌تواند بهترین مضامین را بیان کند و می‌توان ادعا کرد زبان شعر برنده‌ترین زبان‌هاست.

"زهرا خراسانی" مجری برنامه و از روشندلان عضو کتابخانه نیز با تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران برپایی این برنامه، گفت: هنرمندان و شاعران باید با سروده‌ها و سجایای اخلاقی خود، جامعه را به سوی ارزش‌های اسلامی و معنوی هدایت کنند.

وی افزود: با توجه به ایام ماه محرم، شاعران حاضر در این نشست ادبی اشعار خود را با مضامین مذهبی و حال و هوای عاشورایی تقدیم حاضران خواهند کرد.

در ادامه این نشست ادبی، شعرای جوان روشندل؛ "زینب قنبریان"، "فخرالسادات میرحسینی"، "اکرم امیدی" و "ساناز سلطانی"، سروده‌های خود را قرائت کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار