محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور گفت: آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد افراد به خیابان‌ها بیایند.
کد خبر: ۳۱۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 18 October 2016
به گزارش تابناک یزد، محمدحسین مقیمی قائم مقام وزیر کشور گفت: آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد افراد به خیابان‌ها بیایند. 
 
مقیمی با اشاره به اعتراضات حدادعادل پس از انتخابات مجلس اظهار کرد: یک نفر در یک مصاحبه‌ای گفته بود که در انتخابات تخلف شده و ما از ایشان مدرک و سند خواستیم که اصلا ایشان هم پیگیر نشدند و ادامه ندادند که احتمالا سندی نداشت.

وی در مورد انتصاب ها در وزارت کشور گفت: ما در انتصاب‌ها از وزارت اطلاعات استعلام می‌گرفتیم؛ فرضاً به وزارت اطلاعات نامه‌ می‌نوشتیم که می‌خواهیم فلان فرد را برای فلان سمت معین کنیم؛ اگر آنها تایید می‌کردند ما حکم را می‌زدیم و اگر رد می‌کردند، تایید نمی‌کردیم. ما ورودی به قضیه شاخص‌ها نداشتیم و شاخص‌های ما فقط اجرایی بودند، از جمله صداقت، پاک دستی، توانایی و تعهد به جمهوری اسلامی ایران.
 
قائم مقام وزیر کشور که با تسنیم گفتگو می کرد، افزود: ما کسانی را انتخاب می‌کردیم که وزارت اطلاعات تایید می‌کرد. کسانی را که به وزارت اطلاعات معرفی کردیم هیچ‌کدام بعد از 29 خرداد 88 در اعتراض‌ها نبوده‌اند. کسانی که پرونده داشتند و دستگیر شده بودند در لیست مدیران ما قرار نمی‌گرفتند. این را هم بدانید که آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد مردم به خیابان‌ها بیایند. بحث آن مفصل است و نمی‌خواهم ورود کنم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
گنجی پور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
چرا تاریخ را تحریف میکنید
احمدی نژياد دشمنان رو خس وخاشاک گفت نه 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات و مردم رو
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
ای .... خس و خاشاک گفتن اون مهره فقط برای مردم بهانه بود که بریزن توخیابونا اعتراض کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
حالا هی بکوبید بنده خدا رو کاش میتونست دفاع کنه .اونا که ریختن تو خیابون برا اعتراض نبود که اومدن اسلام رو ازبین ببرن تو عاشورا کف بزنن و برقصن اینها رو هم باید به یاد بیارین اموال بیتالمال آتیش زدنند .....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار