روحانی جزء نامزدهای مورد بررسی چبهه متحد اصولگرایان نیست.
کد خبر: ۳۱۲۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ 17 October 2016
به گزارش تابناک یزد، سید حسین نقوی حسینی عضو فراکسیون ولایت مجلس شورای اسلامی در مورد احتمال ائتلاف اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: قطعا اصولگرایان برای پیروزی در رقابت‌های انتخاباتی شرکت می‌کنند و همه تلاششان را نیز انجام می‌دهند که با یک نامزد وارد عرصه انتخاباتی شوند ولی اینها وحی منزل نیست و بیشتر به تعامل بین گروه‌ها برمی‌گردد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در مصاحبه با خبرنگار عصر ایران ادامه داد: در انتخابات سال 92 در ابتدای ثبت نام‌ها کسی تصور نمی کرد که آقای روحانی ریس جمهور شود اما تعاملات، گفت و گوها و توافقات بین افراد و گروه‌ها انجام شد و نهایتا روحانی ریس جمهور شد و ممکن است این اتفاق در اصولگرایان رخ دهد و با توافق به یک نامزد واحد برسند.

نقوی حسینی با بیان اینکه روحانی جز کاندیدای مورد بررسی اصولگرایان نیست تصریح کرد: نمی دانم استدلال اصولگرایانی که می‌گویند احتمال اینکه روحانی به عنوان کاندیدای اصولگرایان مورد بررسی قرار گیرد چیست ولی آقای روحانی جزء کاندیدای مورد بررسی جبهه متحد اصولگرایان نیست.

این نماینده اصول‌گرای مجلس با بیان اینکه اصولگرایان دارای پایگاه اجتماعی بسیار قوی هستند خاطر نشان کرد: اگر اصولگرایان بتوانند یک نامزد واحد معرفی کنند قطعا در انتخابات 96 پیروز می شوند چراکه جامعه آمادگی کامل برای عبور از آقای روحانی را دارد .

نماینده مردم ورامین در مجلس افزود: استقبالی که از حضور احمدی نژاد در جامعه می شد نشان داد که جامعه آمادگی عبور از روحانی را دارد و قطعا در صورت حضور رقیب جدی برای آقای روحانی جامعه از وی عبور می‌کند.

وی گفت: یک ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری 92 کسی روحانی را به عنوان کاندیدای مطرح نمی شناخت و حتی اصلاح طلبان و کارگزاران نیز وی را در این حد نمی‌دانستند ولی دیدیم وی ریس جمهور شد و بنابراین نمی توانیم بگوییم از الان ابرمردی هست که همه بروی وی توافق کنند .

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که تا چه اندازه اصولگرایان باید به ائتلاف صددرصدی امیدوار باشند گفت: ما نمی توانیم بگوییم که به ائتلاف صددرصدی دست می یابیم کما اینکه اصلاح طلبان نیز ممکن است چند کاندیدا داشته باشند و می بینیم یک رو بحث نامزدی آقای پزشکیان و یک روز کاندیداتوری اقای عارف را مطرح می کنند و استدال آنها نیز این است که باید کاندیدای به جز روحانی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی بهجتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
با سلام
متاسفانه برادرمان آقای نقوی قصاص خوبی از رئیس جمهور نکرده اند شما قبل از انتخابات و شروع تبلغات میخواهید چه چیزی را ثابت کنید برادرم تازه کشورمان دارد به آسودگی و آرامش سلام میکند شماها از مردم دور شده اید لطفا" سری به درون جامعه سر بزنید خواهید فهمید که انتخابات چه خواهد شد اصولی ها چه کسی را میخواهند بیاورند که از روحانی صبورتر دانا تر و با درایت تر باشد اگر شما کمی با دولت فعلی همکاری کنید و فقط ساز خودتان را نزنید وضعیت خوب تر هم خواهد شد پس خواهشا" کمی صبور باشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
خداازحسن ومحمود نگزره مردمو نابود کردن
حیدری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
شما مردم را با تعیین جوایز نقدی!! اینترنت رایگان !! وووو نتوانستید تشویق به حضور در سرشماری اینترنتی نمائید!! حتی بچه های آنان را در مدارس در صورت عدم شرکت در سرشماری تهدید به اخراج نمودید که کد سرشماری از آنان طلب مینمائید!! چون مردم میدانند سرشماری در ایران هیچ نقشی در توسعه و ارتقا ئ سطح آموزش و رفاه اقتصادی ندارد!! و فقط آمار را برای دیدن راهی در آمد زایی از مردم میخواهند وبس!! آن وقت شما دارید برای 7 ماه دیگر کاندید ریاست جمهوری برای مردم تائین نمینمائید!! چه کسانی میخواهد رای دهند ؟؟ گر چه در دوره روحانی جامعه نسبت به دوره محمود غزنوی دوم!! در وضع بهتری قرار دارد ولی این انتخاب برای مردم به مثابه انتخاب از بین بد و بدتر بود مگر نه مردم میدانند و میدانستند که ریس جمهور و وزیر و مجلس همه و همه فقط و فقط دکور میباشند !! چه رسد به شما که توانائی و قدرت درک سیاسی و اقتصادی خود را در 8 سال کاملا و روشن به مردم نشان دادید!! بیش از ده ملیون نفر در انتخابات قبل شرکت نکردند !! و تقریبا به همین تعداد هم رای باطله بود که خود کاملا میدانید برای چه رای باطله به صندوق ها انداختند و بیشتر هم اداره ای و دولتی ها بودند !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار