کد خبر: ۳۰۵۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 03 October 2016
به گزارش تابناک یزد،ثبت نام برای شرکت در پانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت از ٢٠ شهریور ماه آغاز شده و تا ٣٠ مهرماه ٩٥ ادامه دارد.رییس این اداره از برگزاری آزمون " رشته مفاهیم و تدبر سوره مبارکه صف " ویژه کارکنان دولت در قالب پانزدهمین دوره آزمون سراسرسی قرآن و عترت خبر داد و افزود: کارمندانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند می توانند با مراجعه به سایت www.qia.ir نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کرده و برای تهیه منبع آزمون نیز می توانند به پایگاه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه کنند.

وی ادامه داد: بر اساس توافق صورت گرفته با سازمان مدیریت و برنامه ریزی به منظور توسعه مفاهیم و معارف قرآن، در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت رشته مستقلی ویژه کارکنان دستگاه های اجرایی دولت پیش بینی شده است، که بر این اساس رشته" تفسیر آیات برگزیده قرآن " با محوریت مفاهیم و تدبر سوره مبارکه صف به سایر رشته های آزمون اضافه شده است، که علاوه بر کارکنان دولت دیگر علاقه مندان و قرآن آموزان موسسات قرآنی نیز می توانند در این آزمون شرکت کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفت تصریح کرد: ثبت نام کارکنان دولت برای شرکت در این آزمون ها از ٢٠ شهریور ماه آغاز شده و تا ١٥ آبانماه ادامه دارد. وی با اشاره به متفاوت بودن منبع آزمون، فرآیند ثبت نام، تاریخ آزمون و نحوه شرکت در آزمون در دو گروه کارکنان دولت و سایر داوطلبان، تاکید کرد: آزمون کارکنان دولت روز چهارشنبه ١٩ آبانماه، بصورت اینترنتی برگزار می شود.
 وی ادامه داد: آزمون قرآن آموزان موسسات و سایرین پنجشنبه، ٢٠ آبانماه بصورت حضوری برگزار می شود.
ذاکری تاکید کرد: منبع آزمون کارکنان دولت، کتاب تفسیر سوره صحف تالیف حجت الاسلام و المسلمین قرائتی و منبع آزمون قرآن آموزان موسسات و سایرین، کتاب آموزش جامع سوره صحف تالیف مسعود وکیل است. در صورت کسب نمره حد نصاب کارکنان دولت در این آزمون ٢٨ ساعت گواهی آموزشی ضمن خدمت برای آنها در نظر گرفته می شود.
پانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت بصورت همزمان با سراسر کشور در شهرستان تفت نیز برگزار خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار