مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد از برگزاری مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 29 September 2016

به گزارش تابناک یزد،محسن علیزاده  با اشاره به اینکه مرحله نخست جشن عاطفه‌ها با هدف تامین نیازهای تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند و کم‌بضاعت در سطح شهر برگزار شد، اظهار داشت: مرحله دوم این جشن نیز همزمان با سراسر کشور در یزد برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در مدارس استان و از 10 مهرماه جاری برگزار می‌‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان یزد خاطرنشان کرد: مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها با حضور مسؤولان استان یزد در دبیرستان دوره اول شهید صدوقی در بلوار پاکنژاد، کوچه بیمارستان سوانح و سوختگی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت خوب مردم یزد در برنامه‌های خیری و نیکوکارانه اظهار امیدواری کرد: در جشن عاطفه‌های امسال نیز شاهد حضور گسترده مردم و دانش‌آموزان برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت باشیم.

علیزاده عنوان کرد: کمک‌های جمع‌‌آوری شده در هر مدرسه با نظر مدیر و با حفظ شأن و جایگاه دانش‌آموزان، صرف نیازمندان همان مدرسه می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر بالغ بر 5 هزار دانش‌آموز و دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که بخشی از کمک‌های جمع‌آوری شده به این دانش‌آموزان و بخش دیگر به دانش‌آموزان کم بضاعتی که زیر پوشش کمیته امداد نیستند، اهدا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار