کد خبر: ۳۰۳۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ 29 September 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت استان یزد با اشاره به ضرورت آگاه سازی اقشار مختلف جامعه در مورد بیماری دیابت از برگزاری‌ همایش دیابت، سلامتی و سالمندی در یزد خبر داد.

دکتر "محمدرضا آقایی" آموزش راهکارهای مدیریت دیابت و پیشگیری از ابتلا به این بیماری بین اقشار مختلف را ضروری دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ اصلاح رفتار غذایی مناسب از جمله ضرورت های تمین سلامت عمومی جامعه است.

وی تغذیه مناسب را یکی از راهکارهای موثر در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری دیابت عنوان کرد و ادامه داد: همایش دیابت،‌ سلامتی و سالمندی در یزد برگزار می‌شود.

مدیر مرکز تحقیقاتی درمانی دیابت یزد با بیان این که سالمندان بیشتر از جوانان در معرض ابتلا به دیابت هستند، اظهار کرد: استفاده از شیوه های مختلف رفتاری به منظور اصلاح رفتار غذایی از جمله برنامه های در دستور کار مرکز دیابت یزد است.

این مقام مسئول در مورد روند برگزاری همایش دیابت در یزد، خاطرنشان کرد: این همایش در آستانه روز جهانی دیابت و همزمان با هفته سلامت سالمندان، با هدف آموزش و آگاهی بخشی در زمینه دیابت، اجرای موسیقی، مسابقه و سخنرانی علمی برگزار می‌شود.

آقايي در پایان تصریح کرد: همایش دیابت، سلامتی و سالمندی ساعت 19 شب پنجشنبه، هشتم شهریورماه در محل پارک کوهستان یزد برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار