کد خبر: ۳۰۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 29 September 2016
به گزارش تابناک یزد،نماینده وزیر و مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: پیشکسوتان به عنوان ذخایر علم و معرفت نقش مهمی در موفقیت فعالیت های سازمانی با ارائه مشاوره در امور دارند.
 "علی نمازی" در جمع روسای  اقتصاد و دارایی و مالیاتی بعد از انقلاب تاکنون استان یزد، افزود: پیشکسوتان و بازنشستگان ذخایر ارزشمند نظام هستند و در راه موفقیت جامعه بهترین ایام زندگی خود را هزینه کردند.

وی ادامه داد: در اداره کل اموراقتصادی و دارایی نیز بازنشستگان و پیشکسوتان این عرصه خردمندان بخش دارایی و مالیات هستند که منبعی موفق از چرخه مالی و اداری کشور را به وجود آوردند.

مدیر کل دارایی و اقتصادی استان گفت: با توجه به اینکه مرکز سرمایه‎‎گذاری استان یزد در محل ساختمان مالیه سابق یزد راه‎‎اندازی شده است لذا استاندار محترم به عنوان رییس و همچنین رییس سازمان اقتصادی و دارایی به عنوان دبیر انجام وظیفه می‎‎کند به خصوص در زمینه سرمایه‎‎گذاری خارجی از طرف این مرکز مجوز های لازم داده می‎‎شود.

نماینده وزیر اقتصاد و دارایی در استان یزد ، اظهار کرد: ساختمان محل استقرار مرکز سرمایه گذاری استان یزد در محل بازسازی شده ساختمان مالیه یزد با قدمتی 80 ساله و در روبروی خیابان فرمانداری یزد قرار گرفته و نماینده همه دستگاه‌های مرتبط با سرمایه‎‎گزاری در این محل مستقر شده‎اند.

"نوربخش" مدیر کل امور مالیاتی استان یزد نیز در این نشست گفت: خوشبختانه با پیگیری انجام شده و تلاش مجدانه مدیر کل اقتصادی و دارایی استان، ساختمان مرکز سرمایه گذاری استان بازسازی شد که قابل تقدیر است و نقش مهمی در تسریع فعالیت‌‌های اقتصادی استان خواهد داشت.    

"مهدی ابراهیمی" اولین رییس بعد از انقلاب اقتصادی و دارایی استان یزد نیز در این نشست گفت: خوشبختانه شاهد تحولات زیادی در سطح این سازمان بودیم که روند روبه پیشرفتی را طی کرده است

وی افزود: در بسیاری از کشورهای موفق از توان مدیران بازنشسته در انجام فعالیت ها استفاده می شود و به عنوان مشاور از نظرات آنها در انجام پروژه ها استفاده می شود اما در کشور ما این زمینه وجود ندارد

ابراهیمی ادامه داد: در کشوری مثل ژاپن مدیران بازنشسته به عنوان دومین حلقه بعد از مدیران قرار دارند بدون هیچگونه فعالیت اجرایی و فقط به عنوان نظر مشورتی در تصمیم گیری ها از توان بازنشستگان به عنوان خبره های هر رشته استفاده می شود .

اولین رییس بعد از انقلاب اداره اقتصادی و دارایی استان یزد گفت: چه خوب است که در ادارت و سازمان ها و هر جایی که برای جامعه و مملکت تصمیم می گیرند، از بازنشستگان به عنوان الگویی که عمر خود را صرف کرده نیز نظرخواهی می کردند چرا که این مشاوره ها نقش بسیار مهمی در پیشرفت جامعه و موفقیت کارها خواهد داشت و یک بازنشسته نباید فکر کند بعد از بازنشستگی از چرخه زندگی خارج شده است

"سیدمهمدی حسینی" سومین مدیرکل مالیاتی بعد از انقلاب استان نیز در این نشست  گفت: فرصت‎‎ها به سرعت در حال گذر است و همه باید بهترین نحو ممکن از این فرصت‎‎ها برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنیم تا وقتی که دیگر قلم ها از دستمان افتاد و بازنشست شدیم حسرت نخوریم.

وی افزود: هر کارمند باید به گونه‎‎ای عمل کند که اگر یک روز در محل کار نبود و مرخصی گرفت، همه، کمبود او را احساس کنند و اگر این گونه شد موفق خواهیم بود و نباید خدای نکرده در اداره ها به گونه ای فعالیت کنیم که بود و نبود ما هیچ فرقی نکند و باید تا فرصت است به مردم خدمت کنیم.

در پایان این نشست که با حضور 19 نفر از مدیران و روسای ثابت و فعلی ادارات کل اقتصادی و دارایی و مالیاتی استان یزد برگزار شد، هر یک از حضار به بیان بخشی از خاطرات و تجربیات خود در طول خدمت پرداختند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار