مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد از احداث پنج ایستگاه آتش‌نشانی جدید طی دو سال اخیر در منطقه ویژه اقتصادی یزد و چهار شهرک صنعتی دیگر استان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 29 September 2016

به گزارش تابناک یزد،سید مسعود عظیمی ضمن تبریک 7 مهرماه، روز آتش‌نشان اظهار داشت: این ایستگاه‌ها در شهرک‌های صنعتی فولاد، مهریز، تفت 2، ابرکوه و منطقه ویژه اقتصادی یزد با هزینه‌ای بالغ بر 18 میلیارد ریال احداث شده است.

عظیمی تصریح کرد: این پنج ایستگاه هر کدام با مساحت تقریبی 315 مترمربع برای ایمن‌تر شدن محیط شهرک‌های صنعتی و افزایش ضریب امنیت و آسایش خاطر صنعتگران ایجاد شده است.

وی با اشاره به اهمیت بحث ایمنی و مقابله با حوادث آتش‌سوزی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، اظهار داشت: تاکنون 9 ماشین آتش‌نشانی به ظرفیت‌های 6 و 18 تن خریداری شده که در اختیار هفت شهرک صنعتی استان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم با ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی جدید و تجهیز ماشین اطفاء حریق و اجرای دوره‌های آموزشی همچنین مانورهای اطفاء حریق و از همه مهم‌تر با رعایت اصول ایمنی از سوی واحدهای صنعتی، محیطی امن و بدون حادثه را شاهد باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار