کد خبر: ۳۰۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۲ 29 September 2016

به گزارش تابناک یزد،معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هم‌اکنون نزدیک به ۱۰ هزار واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی از طریق ثبت‌نام در سایت و یا مراجعه به بانک، متقاضی دریافت تسهیلات بهین‌یاب هستند.

 «علی یزدانی» در بازدید از واحدهای تولیدی احیاء شده در شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار کرد: طرح بهین‌یاب در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی در کشور اجرا شده و تاکنون نیز تعداد زیادی از صنایع با استفاده از تسهیلات این طرح توانسته‌اند دوباره به چرخه فعالیت بازگردند.

وی افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران هم‌اکنون جزو مهم‌ترین برنامه‌های ما بشمار می‌رود از این‌رو با برنامه‌های انجام‌شده سیاست‌های حمایتی از صنعت‌گران در دستور کار قرار گرفته است.

یزدانی تصریح کرد: از این‌رو با هماهنگی‌های انجام‌شده در بیش از ۵۰۰ شهرک صنعتی در کشور، افزایش قیمت زمین رخ نداده است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به فعالیت بیش از ۷۷۸ شهرک صنعتی در کشور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۹۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در کشور وجود دارد که ۷۷۸ مورد آن‌ها فعال بوده و کار واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در آن‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: بخشودگی جرائم مرتبط با قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی نیز از دیگر برنامه‌های حمایتی است که تاکنون بیش از ۹۰ درصد آن بخشیده شده است.

یزدانی افزود: با اجرای سیاست‌های حمایتی از صنعت‌گران و تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نزدیک به 2782 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی به چرخه تولید بازگشته‌اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: با سیاست‌های تشویقی اجراشده در کشور در پی روان‌سازی فعالیت‌های واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی و سهولت دریافت مجوزهای لازم هستیم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار