کد خبر: ۳۰۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 28 September 2016

به گزارش تابناک یزد،محمدرضا زارع، مدیر علمی بسیج دانشجویی یزد با اشاره به برگزاری جشنواره علمی بسیج دانشجویی یزد بیان داشت: چهاردهمین دوره جشنواره فعالیت های برتر علمی دانشجویان با عنوان روشنای علم به منظور ظرفیت سازی فعالیت های علمی فردی و گروهی دانشجویان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان یزد برگزار خواهد شد.

 

زارع تاکید کرد: دانشجویان می توانند نسبت به ارسال فعالیت های علمی خود در راستای بهبود وضعیت و رفع مشکلات استان یزد در حوزه های اقتصادی و اجتماعی از جمله تامین، توزیع و مصرف، صنایع دستی و گردشگری، بهداشت و سلامت، کشاورزی، محیط زیست و آلودگی هوا، آموزش و پرورش، مصرف کالاهای ایرانی، نظام آموزش عالی، توزیع و مصرف برق و گاز و مدیریت شهری اقدام کنند.

 

وی گفت: این جشنواره شامل دو بخش تشکلی و فردی است که در بخش فردی آثار رسیده  به دبیرخانه جشنواره بوسیله اساتید برجسته ارزیابی شده ونفرات برگزیده اعلام و مورد تقدیر قرار می گیرند و در بخش تشکلی فعالیت های علمی تشکل های دانشجویی دانشگاه های استان طبق قالب ها و موضوعات مشخص شده بر اساس شاخص های معین ارزیابی شده و به فعالیت ها و تشکل های برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

زارع خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود نظیر تولیدات مکتوب و محصولات چند رسانه ای، بیانیه و مطالبات، برگزاری نمایشگاه ها، بازدیدها، همایش ها و مناظره های علمی، مقالات،  تالیفات، پایان نامه و اختراعات و نوآوری های خود را از ۱۰ مهرماه سال جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

مدیر علمی بسیج دانشجویی یزد با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره تا  ۱۲ آذر ماه است، تصریح کرد: دانشجویان جهت ثبت نام و شرکت در جشنواره می توانند به نشانی اینترنتی yazdelmi.ir مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار