فرمانده انتظامی استان یزد از اجرای طرح پلیس یاران محرم خبر داد و گفت: این طرح به منظور جلوگیری از اختلال در نظم به ویژه در حوزه ترافیکی در ایام محرم اجرا می شود.
کد خبر: ۳۰۳۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 28 September 2016
 به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی  در آیین تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش استان یزد که با اجتماع برخی بازنشستگان دارای مطالبات بازنشستگی نیز همراه بود، یادآور شد: پرداخت مطالبات معلمان بازنشسته به دلیل محدودیت های اعتباری دولت با وقفه مواجه شده اما این مطالبات به هر طریقی ممکن از سوی دولت پرداخت می شود.
وی تصریح کرد: اینگونه نیست که دریافت مطالبات یکسویه باشد بلکه دولت نقش واسطه دارد و با دریافت منابع درآمدی از منابع مختلف، این منابع را طبق قانون بودجه میان بخش های گوناگون تقسیم می کند.
میرمحمدی ادامه داد: اگر دولت در دریافت مطالبات خود از بخش های مختلف جدی نباشد، نخواهد توانست مطالبات مردم و کارکنان بخش دولتی را بپردازد، دولت جدا از مردم نیست و چرخاندن چرخ جامعه بدون همکاری و تعامل دولت و مردم میسر نمی شود.
میرمحمدی در ادامه با تجلیل از مقام معلمان گفت: انتظار از جامعۀ فرهنگیان و اهالی اندیشه این است که برای ایجاد تحول مثبت در جامعه تلاش کنند.
وی از فرهنگیان پیشکسوت به عنوان الگو و مشوق نسل جوان یاد کرد و اظهار داشت: به عنوان مسئول وظیفه داریم در چارچوب قانون و بی منت در کنار فرهنگیان و همراه آنان باشیم.
میرمحمدی در خصوص نقش فرهنگیان پیشکسوت استان در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس یادآور شد: فرهنگیان پرورش دهنگان نسل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس هستند، نسلی که شجاعانه، مردانه و دلاورانه از تمامیّت عرضی کشور، انقلاب و ناموس مان دفاع کردند و موجب افزایش اقتدار ملی و تبدیل امید دشمن به یأس شدند.
استاندار یزد همچنین گفت: بازنشستگی هرگز به معنای از کار کنار کشیده شدن نیست و انسان هرگز در هیچ زمینه ای بازنشسته نمی شود زیرا مسئولیت او ایجاب می کند که همۀ امور را دنبال کند.
همچنین امام جمعۀ موقت یزد نیز اظهار داشت: تعریف درستی از واژۀ بازنشسته نشده در حالی که این واژه دارای بار مثبت و تحرک زاست.
حجت الاسلام محمدحسن معزالدینی افزود: این دوران سرآغاز تجلی دیگری است و معتقدم کسانی که بازنشسته می شوند باید بدانند گشایشی برای آنان فرآهم آمده است و دولت نیز باید قدردان بازنشستگان باشد.
مراسم تجلیل از پیشکسوتان آموزش و پرورش استان با عنوان زمزمۀ محبت با حضور استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، امام جمعۀ موقت یزد، مدیرکل حوزۀ استاندار، فرماندار یزد، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مدیران استان در پردیس تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد برگزار شد.
در پایان این مراسم از آقایان طیبات، اسلامی، شهسواری، رادمنش، میرزایی و خانم میرمیران از فرهنگیان بازنشستۀ استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد و نمایندگان فرهنگیان بازنشسته نیز به بیان مطالبات و انتظارات خود از مسئولان استان پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار