قائم مقام اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 استان یزد گفت: تا ساعت 20 امشب حدود 4200 خانوار استان از طریق سامانه sarshomari95.ir به صورت اینترنتی اطلاعات خانوار خود را ثبت کرده اند.
کد خبر: ۳۰۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۵ 28 September 2016
 به گزارش تابناک یزد،محمدحمید فخرالدین با بیان اینکه سامانه ثبت نام پس از دو روز اختلال از صبح دوشنبه 5 مهرماه در حال عادی قرار دارد و مشکلات آن رفع شده است، گفت: این میزان ثبت اطلاعات خانوارها باتوجه رتبه ضریب نفوذ اینترنت استان قابل قبول است.
وی افزود: میزان ثبت نام اینترنتی خانوارها در سرشماری نفوس و مسکن 95 در استان بالغ بر 1.31 درصد بوده که از متوسط کشوری بالاتر است.
فخرالدین از خانوارها دعوت کرد تا برای صرفه جویی در وقت، از طریق اینترنت در سرشماری شرکت کنند و کار ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی گفت: با پیگیری های صورت گرفته، امکان ثبت نام در سرشماری اینترنتی از طریق تلفن همراه نیز فراهم شده است.
قائم مقام اجرای سرشماری تصریح کرد: 55 درصد ثبت نام های اینترنتی ثبت شده در استان متعلق به شهرستان یزد بوده و شهرستان های ابرکوه، میبد، بافق و اردکان در رده های بعدی قرار دارند.
کار ثبت نام اینترنتی خانوارها قرار بود از روز 3 مهر آغاز شود که سامانه سرشماری دو روز با اخلال مواجه شد و بر اساس برنامه قبلی ثبت نام اینترنتی تا 24 مهرماه ادامه دارد.
در مرحله دوم سرشماری نیز که از 25مهرماه تا 25آبان برگزار می شود ماموران سرشماری با مراجعه حضوری به منازل ضمن دریافت کد آماری خانوارهای ثبت نامی در مرحله اول، اطلاعات سایر خانوارها را ثبت می کنند.
پیش بینی شده 316 هزار خانوار در استان یزد ساکن هستند که با توجه ضریب نفوذ 40درصدی اینترنت در استان ثبت نام اینترنتی 40درصدی خانوارها در مرحله اول پیش بینی شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار