کد خبر: ۳۰۲۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 27 September 2016
 به گزارش تابناک یزد،شهردار یزد گفت: در حال حاضر از مجموع ۲۰ فضایی که ساخت آن در شورای ورزش توسط شهرداری مصوب شده، ۱۲ فضا در دست احداث است.

 محمدرضا عظیمی‌زاده ظهار داشت: شورای ورزش استان یزد ساخت ۲۰ فضای ورزشی در محله های مختلف شهر یزد توسط شهرداری را مصوب کرد که کار پیگیری احداث این فضاها از زمان تصویب آغاز شد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۱۲ فضا جانمایی، حصارکشی، تسطیح و در نهایت کار ساخت آنها آغاز شده است.

شهردار یزد بیان کرد: این سالن های ورزشی در محله سیلو، خیابان شهیدان ادهمی، خیابان مهدی، محله مریم آباد، بلوار دانشگاه، پارک کوهستان، فلکه پنجم آزادشهر، خیابان فردوسی آزادشهر و چند محله دیگر در منطقه آزادشهر جانمایی شده و هر کدام با درصدهای مختلف پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

عظیمی زاده ادامه داد: با عملیاتی شدن این فضاهای ورزشی، کار بزرگی در حوزه ورزش استان انجام خواهد شد و تحولی بزرگ در سرانه ورزشی استان ایجاد خواهد شد.

وی یادآور شد: هشت فضای ورزشی دیگر نیز در حال انجام مطالعات، جانمایی و آماده سازی است که به محض انجام اقدامات اولیه، عملیات احداث آنها نیز آغاز خواهد شد.

عظیمی زاده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد ساخت ورزشگاه محمود آباد نیز اظهار داشت: احداث این ورزشگاه در شرح وظایف شهرداری نیست اما همکاری لازم را در این زمینه بر اساس قراردادهای منعقد شده و نه فراتر از آن، انجام خواهیم داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار