بلند قامت ترین ورزشکار حاضر در بازی های پارالمپیک خاطر نشان کرد: هنگامی که بازی فینال تمام شد و بردیم خیلی خوشحالم بودم. همه ما در این یک سال منتظر این لحظه بودیم و احساسی که از برد و قهرمانی داشتیم قابل توصیف نیست.
کد خبر: ۳۰۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲ 27 September 2016
به گزارش «تابناک یزد»، ملی پوش دو متر و ۴۰ سانتیمتری تیم والیبال نشسته ایران در بازی های پارالمپیک ریو، گفت کتابخوانی پس از ورزش دومین علاقه وی است.
 
به گزارش پایگاه کمیته ملی پارالمپیک، مرتضی مهرزاد درباره حضورش در پارالمپیک ریو و تجربه‌اش در این مسابقات، گفت: بازی های ریو اولین تجربه من در پارالمپیک و دومین مسابقه ای بود که خارج از کشور شرکت می کردم. با اینکه تجربه ام کم بود اما به لطف خدا و کمک مربیان توانستم حضور خوبی داشته باشم.

وی افزود: سخت‌ترین بازی این مسابقات فینال با بوسنی بود چرا که دیگر فرصتی وجود نداشت و بچه های تیم آمده بودند که انتقام شکست فینال لندن را در ریو بگیرند. خوشحالم که توانستم همراه با بچه های دیگر به برد تیم کمک کنم و از اینکه وظیفه ام را انجام دادم احساس رضایت دارم.

بلند قامت ترین ورزشکار حاضر در بازی های پارالمپیک خاطر نشان کرد: هنگامی که بازی فینال تمام شد و بردیم خیلی خوشحالم بودم. همه ما در این یک سال منتظر این لحظه بودیم و احساسی که از برد و قهرمانی داشتیم قابل توصیف نیست. این احساس اینقدر قوی بود که در آن لحظه به هیچ چیز فکر نمی کردم و تمام حواسم معطوف به این برد بود.

مهرزاد گفت: حدود هفت سال است که والیبال نشسته کار می کنم البته سال‌های اول خیلی جدی نبود و تنها برای تفنن بازی می کردم و در چند سال اخیر به صورت متمرکز و هدفمند در این رشته فعالیت می کنم. هنگام پخش فینال بازی های پارالمپیک لندن هرگز تصور نمی کردم روزی خودم هم در همین میدان حضور داشته باشم و برای قهرمانی بجنگم.

وی افزود: توجه و استقبال مردم و ورزشکاران دیگر در برزیل خیلی عجیب و دیدنی بود. به نظرم آنقدری که در برزیل من را می شناختند در شهرم هنوز من را نمی شناسند! در این مدت توانستم چند کلمه پرتغالی یاد بگیرم و با همین کلمات مختصر با افرادی که به سراغم می آمدند ارتباط برقرار می کردم.  فکر می کنم این اتفاق و شناخت مردم نسبت به من از افتتاحیه و توجهی که در این مراسم به حضور من شد کلید خورد.

مهرزاد افزود: والیبال نشسته معجزه زندگی من بود و خوشحالم که توانستم در این رشته توانمندی خودم را نشان دهم. به غیر از ورزش به مطالعه هم علاقه دارم. قبلا هر ماه حدود ۱۳ عنوان مختلف مجله می خریدم و در کنار آن کتابخوانی هم از علایق من بود. در حال حاضر بیشتر کتاب های تاریخی، رمان، روانشناسی و چند کتاب با موضوع دفاع مقدس از جمله «دا» را خوانده ام و مطالعه به من حس خوبی می دهد. کتابهایم تمام شده و در اولین فرصت که به تهران بیایم حتما کتاب های بیشتری خواهم خرید.

دارنده نشان طلای بازی های پارالمپیک ریو در پایان گفت: اگر شرایط فراهم باشد دوست دارم در بازی های لیگ نیز شرکت کنم و امیدوارم بتوانم در آینده و مسابقات برون مرزی پیش رو یک بار دیگر با تیم ملی والیبال نشسته برای کشورمان افتخار آفرینی کنم.

مهرزاد با دو متر و ۴۴ سانتی متر قد بلند قامت ترین ورزشکار کاروان ایران و بازی های پارالمپیک ریو بود و با فیزیک خاص خود چهره ای شاخص در میان سایر ورزشکاران بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار