کد خبر: ۲۹۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ 18 September 2016
به گزارش تابناک یزد،فرماندار یزد با اشاره به تمدید زمان ثبت نام مشارکت در طرح سرشماری نفوس مسکن در این شهرستان،‌ گفت: متقاضيان تا پايان شهريور ماه مهلت دارند برای ثبت‌نام اقدام کنند.
"مصطفي سالاري" با بیان این که مهلت ثبت‌نام برای مشارکت در طرح سرشماری امسال تمدید شده است، اظهار کرد: به زودي پس از ارزيابي‌هاي لازم به نفراتي كه نسبت به ثبت نام اقدام كرده‌اند اطلاع رساني می‌شود تا مراحل بعدي را پيگيري كنند.

وي با اشاره به این که در شهرستان یزد تاکنون 480 نفر برای مشارکت در اجرای سرشماری ثبت‌نام کردند، گفت: متقاضيان تا پايان شهريورماه مهلت دارند تا با مراجعه به سامانهhttp://yazd.mporg.ir  نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

فرماندار برگزاری سرشماري عمومي نفوس و مسكن سالجاري در دو بخش اينترنتي و حضوري را از جمله ویژگی‌های این دوره دانست و بیان کرد: مرحله سرشماري اينترنتي سوم مهر، همزمان با سراسر كشور آغاز و تا 24 مهر ادامه دارد.

سالاری افزود: در اين فرصت 22 روزه، شهروندان يزدي مي‌توانند با مراجعه به سايت  www.sarshomari95.ir نسبت به تكميل فرم‌هاي سرشماري عمومي نفوس و مسكن اقدام و كد رهگيري خود را دريافت كنند.

این مقام مسئول با اشاره به نقش سرشماري اينترنتي در راستای افزایش دقت، صحت و صرفه‌جویی در برنامه‌ریزی‌های دولت به منظور ارائه خدمات به مردم، تصريح كرد: مركز آمار ايران براي افرادي كه از اين طريق اقدام به سرشماري كنند، جوايزي در نظر گرفته كه به ‌قید قرعه به آنان اهدا می‌شود.

فرماندار زمان آغاز مرحله دوم سرشماري را از 25 مهرماه تا 25 آبان ماه عنوان کرد و ادامه داد: در اين بازه زماني مأموران سرشماري كه از بين افراد متقاضي مشاركت در اجراي طرح انتخاب‌شدند با مراجعه حضوري نسبت به سرشماري اقدام و فرم‌های الكترونيكي خود را با استفاده از تبلت تكميل خواهند کرد.

سالاری در پايان خاطرنشان کرد: شهروندانی كه از طريق اينترنت در سرشماري شرکت کردند، هنگام مراجعه مأمورین كد رهگیری خود را به مأمور اعلام و تائیدیه درج اطلاعات خود در سامانه، دريافت كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۱
خیلی نامردین. نوشتین تا آخر شهریور مهلت داره من امروز رفتم سایت بسته بود سرچ کردم دیدم تا 27 بیشتر مهلت نداشته :(
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار