کد خبر: ۲۹۳۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 09 September 2016
به گزارش تابناک یزد، "چند آدم بی مسئول به سفارت عربستان در تهران رفتند، کارهای خودمختار انجام دادند، کارهای ناپسند کردند، شیشه شکستند"؛ اشتباه نکنید این بخشی از اظهارات یک مقام دولتی یا یک مسئول امنیتی و یا حتی یک شهروند ایرانی نیست، بلکه این سخنان از لسان کیروش سرمربی تیم ملی بیان شده است.
حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار تعجب از صحبت های روز گذشته کارلوس کی روش با بیان اینکه باید ببینیم مشاوران آقای کی‌روش چه کسانی هستند عنوان کرد: کسانیکه کار مربیگری و یا مستشاری را در کشور ایران انجام می دهند حتی در موضع گیری هایشان نیز تابع مقررات حاکمیت ملی ما هستند و در سراسر دنیا نیز همین شیوه اعمال می شود.وی افزود: فارغ از اینکه شخصا انتقادهایی را به بحث حمله به سفارت عربستان دارم ولی واقعیت این است که آقای کی‎روش فقط برای موضوع فوتبال آن هم در حد و حدود وظایف خودش قرارداد بسته و اجازه ورود به حوزه سیاسی را ندارد.
میزان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
وقتي بازيهاي تيم ملي با عربستان نميتونه توي ايران برگزار شه خوب حق داره مربي نظر بده، تيم ملي در شرايط بدي قرار گرفته به خاطر يك عده جاهل
میرزا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
وقتی این حوزه ی سیاسی ب حوزه ی فوتبالی کشیده میشه و کاملا بهش ارتباط پیدا میکنه اقای کیروش حق داره ک ب نفع فوتبال ملی مملکت ک ناخواسته وارد این چالش شده اظهار نظر بکنه..
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
کیروش چند وقت دیگه رو بهش بدند در مورد مسایل سیاسی هم اظهار نطر میکنه آ اینا همش تقصیر کفاشیانه که معلوم نیس جه نوع قرار دادی با این آقا بسته ، پول بیت المالو مفت میدند به آدم هایی که اخلاق رو رعایت نمیکنند و به هر مربی وطنی حمله میکنه و در هر موردی کعه بهش ربط نداره اظهار نظر میکنه.
علی 110
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
آش عربستان اینقدر شور است (چون در عربستان دولت احمقی سرکار است ) که همه حق دارند به آنها نصیحت کنند.کی روش هم که بارها گفته من ایرانی هستم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار