حاشیه های برگزاری کنسرت موسیقی در یزد با جار و جنجال زیادی همچنان نقل محافل اصحاب سیاسی این شهر شده است.
کد خبر: ۲۹۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 05 September 2016

به گزارش تابناک یزد،بعد از برگزاری کنسرت موسیقی شهرام ناظری در شهر تفت از توابع استان یزد،هفته گذشته سه سخنران سیاسی یادواره شهدای شهر یزد به انتقاد از برگزاری کنسرت های موسیقی خصوصا دراستان یزد پرداختند.

سردار سعید قاسمی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران دراین یادواره بارها تاکید کرد که " چون به حرف حضرت آقا گوش نمی‌دهند، در یزد باید به تبعیت از آیت‌الله علم‌الهدی از برگزاری کنسرت‌ها جلوگیری شود."

حتی سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد هم با اشاره به موجی که در زمینه برگزاری کنسرت در برخی استان‌ها به راه افتاده است، افزوده است:" ما با هنرمندان و عرصه فعالیت آنها مخالف نیستیم بلکه با اقدامات ضدفرهنگی که در یک جریان به ظاهر فرهنگی اتفاق می‌افتد مخالفیم."

این در حالی است که روزنامه "بشارت نو"امروزنیز در گزارشی به موضع گیری حجه الاسلام برهان امام جمعه مهریز پرداخته است.این روزنامه در تیتری به نقل از این امام جمعه که گفته؛"کسانی که به کنسرت می روندشهوت پرست و عیاش می شوند!"آورده است:عده ای می خواهند مردم را از روضه سیدالشهداجدا کنند و به کنسرت بکشانند.

به گفته امام جمعه مهریز،ائمه جمعه برای مقابله با برگزاری کنسرت پیش بشینندکه پس نیفتند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
چگونه یک اقلیت کوچک به خود اجازه میدهند برای کل ملت تعیین تکلیف کنند و چون خودشان افسرده و ناراحت هستند میخواهند همه در تاریکی و افسردگی زندگی کنند؟ مگر مملکت قانون ندارد و یا اداره کشور ملوک الطوایفی است ؟ آخه در کجای دنیا حتی کشورهای اسلامی با برگزاری کنسرت مخالفت میشود؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
واقعا خنده داره مگه کنسرت چه مشکلی داره. مملکت قانون داره هر که دوست داشت نمیتونه توی ایران قانون تصویب کنه فقط مجلس شورای اسلامی باید وارد قضیه شود .یا مقام معظم رهبری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار