فرماندار مهریز گفت: هفته دفاع مقدس یک فرصت مناسب برای انتقال ارزش ها و اهداف متعالی دفاع مقدس به نسل جوان است .
کد خبر: ۲۸۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 02 September 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری  در جلسه ستاد برنامه ریزی هفته دفاع مقدس در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام انقلاب و دفاع مقدس افزود: هفته دفاع مقدس اوج ایثار و جانفشانی ملت و رزمندگان قهرمان در برابر دشمنان است .
وی ادامه داد: ملت فهیم و رزمندگان دلاور ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس با لبیک به فرمان مقتدای خود جانانه با ایثار جانشان از مرز و بوم کشور دفاع کردند و موجب شکست اهداف دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شدند.
فرماندار مهریز تصریح کرد: بزرگداشت دفاع مقدس در اصل تکریم و پاسداشت ایثار ، ایمان ، رشادت و شهادت است و باید همه ساله با حضور و مشارکت آحاد مردم بنحو شایسته و در خور این ایام عزت بخش برگزار شود.
فرماندار مهریز تاکید کرد: برنامه های هفته دفاع مقدس باید با همکاری تمام دستگاههای مختلف اجرایی و با حضور و مشارکت گسترده مردم و تشکل ها خیلی باشکوه برگزار شود و اقتدار ، عزت و ایثارها در معرض دید همگان قرار گیرد.
رستگاری گفت: باید مردم و بخصوص جوانان را در جریان لحظات توام با معنویت و فداکاری دوران دفاع مقدس قرار داد و فرهنگ ایثار و ایستادگی را بنحو شایسته و جدی به آنها انتقال داد.
فرماندار مهریز گفت: همه افراد باید در برنامه های هفته دفاع مقدس با مسئولان امر در بخش های مختلف همکاری کنند و این روحیه فداکاری را در بین مردم و جوانان بنحو شایسته منعکس نمایند.
در این جلسه رئیس دفتر امام جمعه و همچنین فرمانده سپاه ناحیه مهریز در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به اهمیت بزرگداشت این ایام و انتقال مفاهیم بلند آن به نسل جوان مطالبی ایراد کردند .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار