در آخرین روز از هفته دولت ، با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، فرماندار و بخشدار مرکزی یزد و جمعی از مسئولان اجرایی و مردم 114 طرح در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۲۸۷۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 30 August 2016
به گزارش تابناک یزد،این طرح ها در بخش های مختلف فرهنگی ، هنری ، آموزشی ، کشاورزی ، تولیدی ، عمران شهری و روستایی ، خدماتی و ورزشی است که در سطح محلات مختلف و روستاهای بخش مرکزی یزد مورد بهره برداری قرار گرفت .
برای اجرای این طرح ها در مجموع افزون بر 445 میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف دولتی و همچنین بخشی توسط بخش خصوصی و خیران شهرستان یزد تامین و پرداخت شده است.
از جمله این طرح ها می توان به آغاز عملیات اجرایی پارک بزرگ غدیر روستای اکرمیه در زمینی به وسعت 10 هزار متر مربع در بخش های مختلف و همچنین بوستان لاله ها در این منطقه اشاره کرد.
همچنین عملیات اجرایی سالن ورزشی بزرگ چند منظوره خیری در روستای شحنه با اعتبار 15 میلیارد ریال در زمینی به وسعت دو هزار متر ربع و ظرفیت یک هزار و 200 نفر آغاز شد .
افتتاح پنج بلوار در روستای اکرم آباد شامل تسطیح ، زیر سازی ، آسفالت و جدول گذاری نیز جزو طرح هایی بود که امروز در مراسمی افتتاح و مورد بهره برداری مردم این روستا قرار گرفت .
در افتتاح این طرح ها فرماندار یزد در سخنانی با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام راحل (ره) و شهیدان رجایی و باهنر به هدف مهم دولت تدبیر و امید در اهمیت دادن به مناطق روستایی تاکید کرد .
مصطفی سالاری گفت: شعار دولت تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی با همدلی جدی بین مردم و دولت در انجام برنامه های مختلف در شهر و مناطق روستایی است که در این راستا علیرغم کمبود منابع مالی کارهای خوبی انجام گرفته است .
فرماندار یزد تصریح کرد: در سایه تعامل سازنده ، همکاری و همزبانی است که می توان بیش از گذشته برای خدمت بهتر به مردم در مناطق مختلف تلاش و برنامه ریزی کرد .
سالاری گفت: حل تمام مسائل در سایه همدلی و همکاری بین مردم و دولت است و در سایه همین دیدگاه شاهد انجام طرح های مختلف در هفته دولت در شهرستان یزد هستیم .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار