چهار تیم گیلان، یزد، ایلام و قم عصر دوشنبه موفق شدند با راهیابی به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور که در بروجرد در حال برگزاری است، راهی لیگ برتر شوند.
کد خبر: ۲۸۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴ 30 August 2016
به گزارش تابناک یزد،رئیس هیات فوتسال بروجرد  اظهار کرد: مسابقات قهرمانی فوتسال نوجوانان کشور از روز چهارشنبه سوم شهریور ماه به میزبانی بروجرد آغاز شده اند.
سید کمال الدین حسینی افزود: در مجموع 60 تیم از استان های مختلف کشور در این مسابقات حضور پیدا کردند و در 14 گروه پنج تیمی و چهار تیمی در سه سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی، هفتم تیر و ولایت شهرستان بروجرد با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی اظهار کرد: با انجام بازی های تیمی در نهایت 32 تیم به مرحله حذفی راه یافتند و هشت تیم به مرحله نهایی راه یافتند.
رئیس هیات فوتسال بروجرد افزود: عصر امروز هشت تیم مقاومت ایلام با اروم آلیاژ ارومیه، کویر یزد با منصوری کاشان، ستارگان قم با آذرخش بندرعباس و تراکتورسازی تبریز با ماهان گیلان رقابت کردند و تیم های مقاومت ایلام، کویر یزد، ستارگان قم و ماهان گیلان توانستند با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات و لیگ برتر فوتسال نوجوانان شوند.
به گفته وی فردا تیم های راه یافته به لیگ برتر کشور به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر می روند تا جایگاه اول، دوم و سوم آنها مشخص شود.
حسینی اضافه کرد: تیم بروجرد در دور قبلی(یک شانزدهم) به مصاف تیم صدرا بندرعباس رفت که این دیدار با نتیجه مساوی 2 بر 2 به ضربات پنالتی کشیده شد و تیم بندرعباس با اختلاف یک گل بر تیم بروجرد غلبه کرد.
به گفته وی آیین اختتامیه و اهدای کاپ و مدال عصر فردا سه شنبه در سالن ولایت بروجرد با حضورجمعی از مسئولان ورزش لرستان برگزار می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار