رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاتم گفت: برای تحقق شعار امسال در این دانشگاه تخفیف 20 تا 30 درصدی درشهریه رشته های دانشگاهی اعمال می شود.
کد خبر: ۲۸۶۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴ 29 August 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد حسینی در جمع خبرنگاران شهرستان خاتم افزود: تخفیف شهریه برای همه رشته ها لحاظ شده اما بیشترین تخفیف در رشته های فنی و مهندسی است که سقف تخفیف ها برای این رشته ها اعمال شده تا به رفاه دانشجویان کمک شود.
وی ثبت دو اختراع توسط دانشجویان کارشناسی ناپیوسته برق دانشگاه آزاد اسلامی خاتم را از موفقیت های این دانشگاه عنوان کرد و افزود: 12 مقاله علمی استادان و اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز در نشریات علمی ملی و بین المللی چاپ شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاتم یادآور شد: 85 درصد از دانشجویان خاتم بومی و 15 درصد مابقی غیربومی هستند که بیشتر از استان های همجوار هستند.
حسینی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی خاتم از لحاظ مالی جز دانشگاه های سودده استان است و تلاش می شود تا با ایجاد رشته های تکمیلی زمینه ادامه تحصیل آسان تردانشجویان در این دانشگاه فراهم شود.
وی توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی و تبدیل دانشگاه به دانشگاه کارآفرین را از برنامه های دانشگاه آزاد خاتم عنوان کرد.
این مسئول خاطرنشان ساخت: سالجاری پایگاه انتخاب رشته نیز در این دانشگاه با حضور مشاورین برجسته و نخبگان به صورت رایگان برگزار شد که روزانه در حدود 45 نفر به این پایگاه جهت انتخاب رشته مراجعه کرده اند که روز پایانی در حدود 173 انتخاب رشته صورت پذیرفت.
دانشگاه آزاد اسلامی خاتم هم اکنون با 10 رشته مصوب در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی دارای 400 دانشجو در مقاطع و رشته های مختلف و همچنین 600 نفر فارغ التحصیل است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار