چندین طرح عمرانی، توسعه ای، آب و گازرسانی همزمان با هفته دولت با حضور استاندار یزد در شهرستان بهاباد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۸۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 29 August 2016
به گزارش تابناک یزد،با حضور سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد طرح ملی مجتمع گندله سازی بهاباد با اعتباری افزون بر 6 هزار میلیارد ریال و با مشارکت بخش خصوصی به طور رسمی آغاز به کار کرد.
استاندار یزد در این سفر با حضور در گلزار شهدای روستای دهنوی دشت بهاباد و با قرائت فاتحه و اهدای گل، به مقام شامخ این شهدای والامقام ادای احترام کرد.
آغاز به کار طرح آبیاری سطحی چاه کشاورزی شهید چمران بهاباد به مساحت 130 هکتار و با اعتبار 20 میلیارد ریال و اجرا و توسعه سیستم های نوین آبیاری سازمان جهاد کشاورزی از دیگر طرح هایی بود که توسط عالی ترین مقام اجرایی استان مورد بهره برداری قرار گرفت.
همچنین استاندار با حضور در مسجد جامع شهرستان بهاباد با اقامه نماز ظهر و عصر، با مردم شهرستان بهاباد دیدار و گفت و گو کرد.
عملیات گازرسانی شهر بهاباد با اعتبار100 میلیارد ریال شامل شبکه توزیع پلی اتیلن، هشت کیلومتر مربع خط تغذیه فولادی و قابلیت نصب 2هزار انشعاب نیز از دیگر طرح هایی بود که در هفته دولت در این شهرستان آغاز شد.
بهره برداری از نمازخانه و سکوی پایانه مسافربری شهرستان بهاباد از دیگر طرح های مورد بهره برداری بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار