کد خبر: ۲۸۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۱ 29 August 2016
به گزارش تابناک یزد،ماموران پليس آگاهي استان زن خدمتکاري را که به سرقت دو ميليارد و 500 ميليون ريال طلاجات از منزل يکي از شهروندان دست زده بود شناسايي و دستگير کردند.
سرهنگ "حسين رضايي" رئيس پليس آگاهي استان يزد درباره اين خبر گفت: با توجه به وقوع سرقت طلاجات از يک منزل مسکوني در شهر يزد بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت.
 وي ادامه داد: تحقيقات ماموران پليس نشانگر اين بود که سرقت توسط فردي آشنا انجام شده است که به همين منظور تحقيقات بيشتر از مالباخته  انجام شد.
 سرهنگ رضايي گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده از مالباخته، ماموران پليس پس از اخذ مجوز قضائي خانمي را که خدمتکار اين منزل بود دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.
 رضايي افزود: متهمه در اداره پليس به سرقت طلاجات منزل مالباخته و فروش اين اموال به مالخر به مبلغ دو ميليارد و 500 ميليون ريال اعتراف و به دادسرا معرفي شد.
رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان به شهروندان هشدار داد: از افراد مطمئن به عنوان سرايدار و خدمتکار منزل استفاده کرده و از نگهداري طلاجات، وجه نقد و لوازم باارزش در منزل خودداري کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار