کد خبر: ۲۸۵۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 28 August 2016
به گزارش تابناک یزد،رئیس پلیس آگاهی یزد از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای شهر یزد و اعتراف متهمان به 50 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی خبر داد.

سرهنگ «حسین رضایی» با اشاره به ضرورت تأمین امنیت عمومی، اظهار کرد: به‌دنبال وقوع سرقت‌های متعدد در سطح شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران دایره چهارم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس، تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کردند تا این که متوجه شدند، دو نفر قصد فروش مقادیری اموال مسروقه را به یک مالخر دارند.

رضایی با اشاره به انجام هماهنگی قضائی، ادامه داد: کارآگاهان پلیس با حضور در محل مورد نظر، دو متهم را در هنگام فروش این اموال دستگیر و به اداره پلیس منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد گفت: متهمان در بازجویی‌های فنی و پلیسی، لب به اعتراف گشوده و پرده از راز 50 فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در سطح شهر یزد برداشتند.

رضایی با بیان این‌که مالباختگان این پرونده شناسایی و متهمان نیز با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند، توصیه کرد: مغازه‌داران حتماً پس از قفل شیشه‌های سکوریت مغازه از درب‌های فلزی نیز استفاده کنند تا مجرمان در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بمانند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار