وعده های معاون رئیس جمهور به یزدی ها؛
معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تامین آب فلات مرکزی و استان یزد جزو سیاستهای دولت است و برای هر نوع تسهیلات لازم جهت مشارکت بخش غیردولتی داخلی و خارجی کمک می کنیم.
کد خبر: ۲۸۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 25 August 2016
به گزارش تابناک یزد، محمدباقر نوبخت در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد افزود: دولت برای اجرای این سیاست، خریدار آبی است که منتقل می شود.
معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: بر اساس شعار امسال، فعالیت ها باید براساس اقدام و عمل صورت گیرد.
نوبخت با تاکید بر اهمیت موضوع گردشگری در کشور و به خصوص استان یزد گفت: گردشگری را به عنوان یک صنعت می شناسیم و اگر طرح مناسبی در این حوزه وجود داشته باشد تسهیلات لازم در اختیار فعالان این حوزه قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه مناسب ترین شاخصی که مالیات را تعریف می کند مالیات به تولید ناخالص داخلی است افزود: این رقم در کشورهای صنعتی 30 تا 40 درصد و در کشورهای در حال توسعه 20 تا 30 درصد است اما در سال 1367 که بودجه کشور را در مجلس شورای اسلامی می نوشتیم این رقم چهار و 2 دهم درصد بود.
وی ادامه داد: در این خصوص پیشنهاد شده اگر بتوانیم خواسته های سازمان مالیاتی را براورده کنیم، این رقم به هشت و چهار دهم برسد؛ اکنون نیز این رقم بین 6 تا هفت درصد است که تلاش می کنیم تا پایان برنامه توسعه به حد استاندارد برسیم.
نوبخت با بیان اینکه بررسی های لازم در خصوص نحوه پرداخت مالیات تولید و بنگاه ها انجام می شود، اظهار کرد: اگر مشخص شود که بی عدالتی در زمینه پرداخت مالیات تولیدکنندگان در حال انجام است به طور حتم قانون آن تغییر خواهد یافت.
وی با ابراز خرسندی از موارد مطرح شده توسط فعالان اقتصادی در نشست امروز گفت: این موارد به همراه پیشنهادها و شرح مشکلات استان یزد درخصوص برنامه و بودجه و مالیات تا دو هفته آینده جمع آوری و در نشستی با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور و مسئولان استان یزد بررسی می کنیم.
به گزارش ایرنا معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: در صورت نیاز مسائل مطرح شده را در سلسله نشستها نیز پیگیری خواهیم کرد.
حضور در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی، نشست شورای اداری، حضور در مراسم مردمی گرامی داشت هفتۀ دولت، نشست خبری، بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی و مرکز خدمات سرمایه گذاری، حضور در مراسم نماز جمعه و ایراد سخنرانی از برنامه های سفر سه روزه نوبخت به یزد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار