سایت یزدی نیوز نوشت:خبرگزاری فارس گزارشی منتشر کرده که یک "فعال فرهنگی یزدی" می گوید اجازه نمی دهد یزد پایگاه اصلاحات شود. جالب آنکه این فرد، یک شهروند اهل استان قم است و هیچ نسبی به یزد و فرهنگ آن ندارد.
کد خبر: ۲۸۱۹۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸ 21 August 2016
به گزارش تابناک یزد،خبرگزاری فارس در گزارشی با تیتر "اجازه نمی‌دهیم عده‌ای یزد را پایگاه اصلاحات بخوانند" به نقل از فردی که او را  مسؤول دفتر فرهنگی 57 و از فعالان فرهنگی استان یزد  معرفی کرده نوشته است:  یزد انقلابی دیروز، امروز در شرایطی به سر می‌برد که برخی به خود اجازه می‌دهند آن را پایگاه اصلاحات بنامند اما با برگزاری این همایش می‌خواهیم اعلام کنیم که یزد امروز همان یزد انقلابی است.

این فرد حجت‌الاسلام هادی قطبی است. با جستجوی کوتاه در اینترنت متوجه می شوید این طلبه اصالتا قمی است و در حال حاضر هم عضو موسسه امام خمینی است و هیچ نسبی با یزد نداشته و حتی یک فعالیت کوچک هم در گستره استان یزد در کارنامه وی نیست.
مشخص نیست او که خود را فعال فرهنگی استان یزد معرفی کرده  با چه هدفی برای قاطبه مردم استان یزد که در انتخابات های مختلف عیار اصلاح طلبی شان را بروز داده اند خط و نشان کشیده و تهدید می کند؟

بر اساس زندگینامه ای که از وی موجود است وی حتی یک کار فرهنگی کوچک هم در استان یزد نکرده است ولی مشخص نیست چگونه به خود اجازه می دهد به نام فعال فرهنگی یزدی برای مردم یزد خط و نشان بکشد.

از مسئولان برگزاری چنین همایش هایی و همچنین سایر فعالان فرهنگی استان درخواست می شود در انتخاب مهمان و سخنران کمی تامل بیشتری به خرج دهند.

زندگی نامه طلبه قمی
حجت الاسلام هادی قطبی (محقق و نویسنده) در سال 1359 در شهر مقدس قم به دنیا آمد و تحصیلات کلاسیک و حوزوی خود را در قم گذراند و اکنون به عنوان دانش آموخته سطح دو حوزه علمیه و کارشناسی رشته کلام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) مشغول به تحصیل است.

وی تاکنون صدها مقاله با موضوعات فرهنگی و سیاسی و اجتماعی در نشریات مختلف به چاپ رسانده است. همکاری وی با هفته نامه های حریم، پرتو سخن، ماهنامه دیدار آشنا و فصلنامه فرهنگ پویا از جمله سوابق فعالیت های نویسندگی او به شمار می رود که همکاری با برخی از آن ها همچنان ادامه دارد.

وی دوره نویسندگی رادیو را نیز با کسب امتیاز «ب» در سال 1388 در مرکز پژوهش های اسلامی صدا و سیما گذرانده و عنوان «طلبه جوان موفق» در سال 1389 از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم را احراز نموده است. دریافت تقدیر نامه از سوی دبیرخانه کتاب سال حوزه در سال 1383 و 1386 نیز در کارنامه فعالیت های تحقیقی و پژوهشی ایشان دیده می شود. از جمله فعالیت های تبلیغی ایشان می توان به عنوان روحانی اردوی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز اشاره کرد که از سال 1387 تا 1390 ادامه داشته و در سال 1388 «معرفت علوی» را برای دانش آموزان کانون های کمیته امداد و در سال 1389 «آشنایی با اصول روابط خانواده» را برای کارکنان اداره کمیته امداد غرب استان تهران تدریس نموده است.

عمده فعالیت های وی در حوزه کتاب بوده که بسیاری از آنها با اقبال عمومی رو به رو شده و بارها تجدید چاپ شده اند. آثار منتشر شده ایشان عبارتند از: در محضر پیامبر(ص)، پیامبر من، بانوی بی نشان، اشک ها می پرسند، بر ساحل عاشورا، حجه بن الحسن امام مهدی(عج)، در سایه خورشید، در پرتو آفتاب، از جاده تا سجاده، حضور قلب در نماز، حل المسائل نماز، برنامه عبادی روزانه ، برنامه عبادی شبانه، اصول تربیت نفس و خودسازی، آداب و آفات تربیت کودک و نوجوان، چرا زن شدم، بهای انسان، تحلیل مساله خشونت از دیدگاه اسلام، پاسخی کوتاه و گویا، سیاه و سفید سرزمین من( جلد اول: با موضوعات مقایسه ای کوتاه و گویا میان قبل و بعد از انقلاب؛ جلد دوم: پهلوی ها را بشناسیم)، دوستی که هیچ وقت نمی میرد
منبع زندگی نامه: http://www.baharnashr.ir/authordetails.aspx?authorcode=10003
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
اسكل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
این قدر این آدم رو گنده نکنید.
حالا یه چیزی تراوش کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
خوبه دیگه آب که سربالا بره قورباغه ابوعطا می خونه
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
خب پس امام خمینی و امام خامنه ای هم بی جا کردن که اومدن تهران و دارن تو تهران کار میکنن
چون هیچ کدوم تهرانی نیستند
.
روحانی هم بی جا کرده از سرخه پاشده اومده تهران کار میکنه
برگرده همون سرخه
.
تحلیل آبکی
جواب آبکی هم می خواد
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
ی
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
این طلبه مردم یزد رو تهدید نکرد
فتنه گران رو تهدید کرد
.
مردم یزد میدونن چطوری جواب بدن
همونطور که جواب رئیس جمهور رو در مورد اراجیف هاش در مورد یکی از سران اصلی فتنه دادند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار