خبرگزاری رسمی دولت در یزد(ایرنا)روز گذشته پوشش رسانه ای همه جانبه ای را برای منتقد دولت ثبت کرد.
کد خبر: ۲۸۱۶۶۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۱ 21 August 2016
به گزارش تابناک یزد،روزگذشته حجه الاسلام پناهیان طی نشستی در یزد همچون گذشته به انتقاد از دولت پرداخت و این در حالی است که خبرگزاری دولت علاوه برانتشار اخبار مثبت از این منتقد،گزارش تصویری و پیش خبر این منتقدرا در خروجی خود منتشر کرد.
این خبر در حالی منتشر می شود که عملکرد چند ماهه گذشته این خبرگزاری نشان می دهد درصورتیکه یکی از مقامات بلند پایه دولت به یزد سفر می کرد خبرگزاری دولت حاضر به چنین پوشش همه جانبه رسانه ای نبود.
بنابراین گزارش،خبرگزاری ایرنا در استان یزد طی چند سال گذشته با شروع بکار دولت تدبیر نتوانسته است از لحاظ پوشش رسانه ای همراهی همه جانبه ای را از دولت داشته باشد.
طی چند ماه گذشته حتی چند مقام رسمی از دولت در استان یزد حضور یافته اند که خبرگزاری ایرنا به پوشش خبرروابط عمومی آن دستگاه بسنده کرده است و از انتشار و یا گزارشی مثبت بنا به دلایل نامشخص سرباززده است.
چند وقت پیش رییس این خبرگزاری در استان یزد بدلیل آنچکه توجه خاص به رویکرد و فعالیت های دولت در این استان نمی شود تغییر کرد اما با حضور رییس جدید هم به نظر میرسد رویکرد قبلی این خبرگزاری مبنی بر بی خیالی از عملکرد دولت وپوشش همه جانبه از منتقدین در دستور کار باشد!
 این گزارش می افزاید:همچنین دولت در استان یزد به موفقیت های همه جانبه ای دست پیدا کرده است که متاسفانه همین خبرگزاری از انتشار وانعکاس آن بی خیال است!
اگرچه این خبرگزاری می تواند بهانه ای داشته باشد که از سوی مسولین دولتی دعوت نامه ای برای پوشش رسانه ای به آن ارسال نشده است اما ماهیت و جنس این خبرگزاری پرسابقه نیک می داند که در فعالیت های رسانه ای نباید منتظر دعوت نامه بود،بلکه سرعت و شم خبری باید در الویت کاری خبرگزاری ایرنا قرار گیرد.
روی دیگر این مسئله همین انتقاد به دولت در استان یزد است.بنا به گفته برخی کارشناسان مسئولین دولتی در استان یزد با ظرفیت های رسانه ای خبرگزاری ایرنا آشنا نیستند و تاکنون نتوانسته اند ارتباط عمیقی را با این خبرگزاری پیوند بزنند.
به نظر میرسد خبرگزاری دولت و همچنین مسئولین دولتی در استان درسال آخر دولت باید بیش از گذشته (باتوجه به رویکرد تند رسانه های منتقد)توجه جدی به عالیت های رسانه ای داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
انتقاد از دولت ؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار