در نامه ای به تابناک مطرح کرد:
این شهروند یزدی می گوید: متاسفانه طی مراجعه به سازمان تعزیرات حکومتی یزد، ایشان نیز عنوان کردند فقط با درخواست اتاق اصناف امکان ورود به موضوع را دارند.
کد خبر: ۲۸۱۲۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴ 20 August 2016

یکی از شهروندان یزدی در نامه ای به تابناک یزد گزارشی از روند خرید یک کت و شلوار را از برندهای ایرانی را ارائه کرده است.
ماجرا از این قرار است که این شهروند یک کت شلوار را از نمایندگی یک برند مطرح ایرانی تهیه می کند بعد از مدت کوتاهی متوجه می شود کیفیت لازم را ندارد. به نمایندگی مراجعه میکند که با توهین و تحقیر و طعنه مواجه می شود. با شرکت اصلی برند مکاتبه می کند پاسخ می دهند این کت و شلوار محصول برند ما نیست و نمایندگی در استان یزد محصولات خود را به نام برند ما فروخته است. باقی ماجرا گزارشی تاسف آور این شهروند از پیگیری ها از نهادهای نظارتی همچون اصناف، تعزیرات حکومتی و ده ها نهاد دیگر است که حتی یک پیگیری ساده هم از طرف مسئولان نشده است.
مدیر محترم تابناک یزد،
با سلام
بنده سال گذشته یک دست  کت و شلوار از یکی ازنمایندگی های برندهای داخلی خریدم که بعد از مدتی مشکل پیدا کرد و پس از پیگیری متوجه شده که این کت و شلوار اصلا برند مد نظر من نبوده و فروشنده راسا اقدام به تصب برند روی لباس کرده است. پس ازآن  از طریق شرکت صاحب برند پیگیری و موضوع بی نتیجه ماند. بعد از آن  از طریق  اتاق اصناف یزد موضوع را مطرح و شکایت و  پیگیری  کردم.
 بعد از مدتی از اصناف با بنده تماس گرفتند که اتحادیه پوشاک یزد در جواب اعتراض و شکایت شما (یعنی موارد 1- توهین  2- دروغ  3- فروش جنس بی کیفیت 4- عدم توجه به خدمات پس از فروش 5- تقلب به علت جعل برند و مارک و فروش کالای غیر از برند پوشاک جامعه  6- عدم صدور فاکتور)  قیمت و مدت کارکرد کت و شلوار را برای اتاق اصناف ارسال کرده است که البته قیمت را خود بنده شفاهی هنگام تحویل کت و شلوار اعلام کردم و مدت زمان هم احتمالا از روی شرح شکایت بنده کارشناسی شده است!!!
 این در حالی است که موضوع شکایت من اصلا اینها نبوده و اتحادیه کلا موارد مطرح شده شکایت من را نادیده و صورت مساله را پاک و پاسخ بی ربطی فرستاده است. بنابراین اتاق اصناف هم در پاسخ بنده گفتند تا اتحادیه اعلام تخلف نکند امکان رسیدگی ندارند. 
البته همزمان با شکایت از طریق اتاق اصناف یزد، از طریق انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان هم اقدام کردم که متاسفانه پاسخی داده نشد. 
لازم به ذکر است که متاسفانه طی مراجعه به سازمان تعزیرات حکومتی یزد، ایشان نیز عنوان کردند فقط با درخواست اتاق اصناف امکان ورود به موضوع را دارند.
 پس از آن نامه ای خطاب به ارگان و افراد ذیل فرستادم که اکنون بیش ازسه  هفته از اخرین نامه من گذشته و هیچ یک از این نهادهای عریض و طویل حتی موضوع را جویا نشدند و پاسخ من را هم ندادند.
 یعنی این همه نهاد نظارتی همه .... هستند و حتی یک نفر هم موضوع را پیگیری نکرد یا حتی بگویند فلانی تو اشتباه می کنی و حق با فروشنده بوده است. منم تصمیم دارم از این پس تا مجبور نشوم کالای ایرانی نخرم و به همگان هم تا حد ممکن توصیه می کنم کالای ایرانی نخرند زیرا بیشتر تولید کنندهای داخلی اصلا مشتری مداری برایشان مهم نیست و نهادهای نظارتی هم شاید منافعاشان اجازه نمی دهد موضوع را دنبال کنند. مدارک و شکایت های قبلی به پیوست است.
1- ریاست محترم اتاق اصناف یزد
2- جناب آقای خسروتاج- قائم مقام وزیر و معاونت محترم امور اقتصادی و بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت
3- سرکار خانم نصراللهی- مدیر کل محترم دفترصنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت
4- جناب آقای جمشیدی- ریاست محترم سازمان تعزیرات حکومتی کشور
5- جناب آقای جعفری- ریاست محترم انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان
6- جناب آقای فاضلی- ریاست محترم اتاق اصناف ایران
7- جناب آقای زارع- معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد
8- جناب آقای بیژن نیا- ریاست محترم اداره کل تعزیرات حکومتی استان یزد
9- ریاست محترم اتحادیه پوشاک یزد
10- مدیریت محترم شرکت پوشاک جامعه

                                                                                         
گفتنی است مستندات و نامه ها و اطلاعات این شهروند در نزد تابناک یزد محفوظ است. تابناک یزد نظرات سایر شهروندان و مدیران ارجمند را بازنشر خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
رشوه تو اين مملكت بيداد ميكنه تا فساد هست همينه و خيلي سخته از بين بردنش ظاهرا مثل سرطان به تار و پود دستگاهاي دولتي تنيده شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار