کد خبر: ۲۷۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۲ 17 August 2016
به گزارش تابناک یزد، حسین دهدشتی نماینده سابق مردم آبادان که در مجلس نهم مسئول پیگیری پرونده بابک زنجانی بود گفت: زمانی که ما فهمیدیم زنجانی در حال قرار داد بستن با تأمین اجتماعی است میرکاظمی با نجات امینی (معاون تامین اجتماعی) تماس گرفت و حتی با خود مرتضوی هم صحبت کرد که زنجانی پولی ندارد به شما بدهد و اگر پولی دارد بیاید بدهی خود را صاف کند؛ اما علی رغم این مکالمه مشاهده شد آنها بر سرعت خود اضافه کردند و حتی شنیده شد که جلسات شبانه ای داشتند و نهایتا قرارداد بسته شد و بعد از آن زنجانی چک های تامین اجتماعی را به عنوان ضمانت قرارداد با وزارت نفت، ارائه کردند. آنها در قرارداد فی مابین نوشته بودند بابک زنجانی باید پول به حساب تامین اجتماعی واریز کند و به محض واریز کردن، آقای مرتضوی یک چک 4میلیارد یورو به بابک زنجانی بدهد. زنجانی در مالزی یک بانک تاسیس کرده بود و با سفارش بعضی وزرا و رییس بانک مرکزی در دولت قبل، تعدادی از بانک های دولتی از جمله بانک مسکن، در آن بانک حساب باز کرده بودند و از او حمایت می کردند.
برنا

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
اسماعیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
مفسد فی الارض اصلی این قضیه بابک زنجانی نیست بلکه کسانی اند که مستخدم دولت یا تامین اجتماعی بوده و بیت المال را پایمال کرده اند. دستور دهندگان و اقدام کنندگان همه مقصرند.
shahla
|
United States
|
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
هیج کجای دنیا بابت ضمانت قراردادی اینچنینی چک داده نمیشه . خر خودتونید.این چک 4.5 میلیارد یورویی بابت ضمانت برگشت همین 4.5 میلیارد یورو در صورت فسخ قرارداد بوده و این پول هم به حساب تامین اجتماعی واریز شده خبر را خوب مطالعه کنید متوجه میشید که قرار بوده چک بعد از واریزی مبلغ تحویل داده شود که همینطور هم شده و تعجبم اینجاست که چرا سخنی از این مبلغ به میان نیست چرا اقایون نمیگویند زنجانی چنین مبلغی در حساب ما واریز کرده است و بدهی را از او کم کنیم و او را ازاد.و صبح تا شب کرنا میخونند که زنجانی پولی ندارد.اینجا کشور نخبه کش است جرثومه پسندی چون بیژن.ن.ز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار