فیلم «قصه‌ها» رخشان بنی‌اعتماد در دانشگاه ایالتی نیومکزیکو آمریکا با حضور این کارگردان به نمایش درآمد و او این نمایش را به پسرش تقدیم کرد.
کد خبر: ۲۷۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴ 26 April 2015

به گزارش تابناک یزد، رخشان بنی‌اعتماد در این نشست که به دعوت تشکل دانشجویان ایرانی و با حضور برخی از دانشجویان و اساتید این دانشگاه و جمعی از ایرانیان ساکن ایالتهای نیومکزیکو و تگزاس، برگزار شده بود با اشاره به اینکه سالیان زیادی است که پسرش در خارج از ایران زندگی می‌کند و تا به حال موفق به تماشای فیلمهای او (مادرش) بر پرده سینما نشده است، گفت که این نمایش برای وی بسیار ویژه است و آن را به پسرش "تندیس" تقدیم کرد.

سپس فیلم «قصه‌ها» به نمایش درآمد، فیلمی که برنده جایزه بهترین فیلمنامه از جشنواره بین المللی ونیز، جایزه بهترین فیلم در جشنواره فیلم کلکته و برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم آسیا پاسیفیک، شده است.

پس از نمایش فیلم جلسه پرسش و پاسخ با حضور رخشان بنی‌اعتماد برگزار شد،

ارتباط شخصیتهای فیلم با فیلمهای قبلی این کارگردان، بستر اجتماعی فیلم، موانع و مشکلات ساخت چنین فیلمی، عمده موضوعات سوالهای مطرح شده این نشست را تشکیل می‌دادند.

رخشان بنی اعتماد هم در بخش‌های از این نشست‌ با اشاره به اینکه قصه اکثر شخصیتهای این فیلم، ادامه شخصیتهای فیلمهای گذشته این کارگردان است، تاکید کرد که این فیلم روایتی کاملاً مستقل دارد و برای فهم آن اصلاً لازم به آشنایی مخاطب با سرگذشت شخصیتها نیست.

دانشگاه ایالتی نیومکزیکو که رخشان بنی‌اعتماد طی چند روز گذشته مهمان ویژه آن بود، در شهر لاسکروسس آمریکا واقع شده است.

به گزارش ایسنا،فیلم «قصه‌ها» در سال 90 با نگاهی به شخصیت فیلم‌های قبلی بنی‌اعتماد ساخته شده است و در آن بازیگرانی چون گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، ریما رامین‌فر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، باران کوثری، پیمان معادی، فاطمه معتمدآریا، حسن معجونی، مهدی هاشمی و... ایفای نقش کرده‌اند.

نمایش قصه‌ها در آمریکا

پسر رخشان بنی‌اعتماد در نمایش قصه‌ها در آمریکا


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار