تیم فوتبال جوانان فولاد یزد با نتیجه یک بر صفر تیم ملی نوجوانان ایران را شکست داد.
کد خبر: ۲۶۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 30 July 2016
به گزارش تابناک یزد،این مسابقه تدارکاتی جمعه شب در ورزشگاه شهید نصیری یزد برگزار شد که در پایان با گل امیر حسین امیری تیم جوانان فولاد یزد در مقابل تیم ملی نوجوانان ایران به پیروزی رسید.
اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان یزد از روز سه شنبه (پنجم مردادماه) زیرنظر مربیان تیم ملی محمدرضا خطیب و عباس چمنیان در زمین شماره یک استادیوم شهید نصیری آغاز و به مدت پنج روز پیگیری می شود .
اردوی آمادگی و تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال و همراهی و حمایت بخش خصوصی برگزار شده است.
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران را برای حضور در مرحله نهایی رقابت های 2016 قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شود.
اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان قبلا در استان های اصفهان و رامسر برگزار شده و یزد سومین اردوی بیرون از تهران این تیم محسوب می شود .
تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا با تیم های هند، امارات و عربستان هم گروه است و بیست و ششم شهریور ماه اولین دیدار خود را مقابل عربستان در جزیره گوای هند برگزار می کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا آیت اللهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
مبارک است . پس اینکه گفته می شود یزد یها استعداد فوتبال ندارند کاملا" غلط است . مدیریت فوتبال ما عجول و یک کمی هم نامتمرکز و حاشیه پرداز است حال آنکه اگر همین تیم در ست سازماندهی شود میتواند با فروش بازیکنانش در سال 1400 حدود 20 میلیارد تومان درآمد داشته باشد . سرمایه گذاری بهتر از این ؟ منتهی میگویند اهلش در یزد نیست . بعضی از مشاهیر هم که از اقتصاد و نفع اجتماعی - فرهنگی فوتبال تقریبا" هیچ درک نمی کنند میخواهند متصدی فوتبال باشند که می شود واویلا . به شهرداری یزد چندان امیدوار نیستم ؛ امٌا احتمال یافتن سرمایه گذار وجود دارد و در آن صورت میتوان از مشورت فنٌی امراللهی ، جلالی ، فرهاد مجیدی و... نیز استفاده کرد اگر دانش مدیریت شهری ، و اقتصاد فوتبالمان کفایت نماید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار