نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی بر مشارکت صنایع بومی در پروژه های عام المنفعه شهرستان تاکید کرد و با گلایه از برخی کم کاری ها در این زمینه، خواستار انجام تعهدات اجتماعی این واحدها نیز شد.
کد خبر: ۲۶۸۸۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 30 July 2016
به گزارش تابناک یزد،محمدرضا تابش عصر روزگذشته در جلسه ای با حضور با مدیران صنایع فولادی و معدنی با اشاره به چالش ها و تنگناهای اقتصادی در کشور که واحدهای تولیدی را متاثر ساخته است افزود: در هر صورت وضع اقتصادی و معیشتی مردم و جامعه نیز دچار مشکلات فراوانی هست و تاکید و انتظار دارم با درک موقعیت و ضرورت موجود، توجه به خواسته های مردم و انجام تعهدات اجتماعی مورد توجه بیشتر قرار گیرد.
وی توجه به رشد نیروهای متخصص و بومی را مورد تاکید قرار داد و جذب نیرو براساس ضوابط و آزمون استخدامی را موجب حسن اعتماد و گزینش نیروهای کاردان دانست.
از دیگر موضوعات مورد تاکید نماینده مردم اردکان، می توان به اجرای طرح طبقه بندی کارگران، پرداخت بدهی به شهرداری بابت مرمت آسفالت، تداوم مشارکت در احداث خوابگاه های دانشجویی، تامین بخشی از هزینه های سیستم گرمایش و سرمایش مصلی و حوزه علمیه در دست احداث اردکان، حمایت از تیم های ورزشی حاضر در لیگ های برتر و هیات های ورزشی، کمک به اجرای برخی پروژه عمرانی، تسریع در احداث مجتمع فرهنگی و هنری، و تامین آب و علوفه حیات وحش مناطق حفاظت شده با توجه به خشکسالی های اخیر اشاره کرد.
در این جلسه مقرر شد با پیشنهاد نماینده مردم اردکان نسبت به حمایت از صندوق هنرمندان،فرهنگیان و دانشجویان اقدام لازم صورت پذیرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار