پیکرهای پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس، روز شنبه در شهر ندوشن استان یزد تشییع و به خاک سپرده شدند.
کد خبر: ۲۶۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 30 July 2016
به گزارش تابناک یزد،پیکرهای این دو شهید هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با شکوه و عظمت خاصی در میان حزن و اندوه قشرهای مختلف مردم شهید پرور و همیشه در صحنه ندوشن تشییع و در تپه نورالشهدای این شهر آرام گرفت.
پیکرهای این شهدای والامقام با حضور گسترده مردم شهید پرور این شهر از محل حسینیه علیا به سمت حسینیه سفلی و خیابان حضرت امام حسین (ع) و بلوار حضرت ابوالفضل (ع) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنان در تپه نورالشهدای این شهر به خاک سیرده شدند.
تشییع کنندگان با سر دادن شعارهای 'شهیدان زنده اند الله اکبر به حق پیوسته الله اکبر و شهیدان برخیزید مهمان نو رسیده ، این سند جنایت آمریکاست و مرگ بر آمریکا' ضمن تجدید میثاق با شهدا و امام راحل و مقام معظم رهبری، با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
مردم ندوشن طی دو روز گذشته با استقبال گرم و بی نظیر خود از این شهیدان و وداع با آنان، برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار خود افزودند و روزی به یادماندنی را در کارنامه خود ثبت کردند.
طی روزهای گذشته به مناسبت ورود و تشییع شهدای گمنام در ندوشن، این شهر حال و هوای خاصی داشت و مردم، بی صبرانه منتظر حضور این لاله های بی نام و نشان بودند.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و تاکنون 140 شهید گمنام در استان مدفون شده اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار